Inaktuell ZoyNes | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZoyNes

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? ZoyNes#0001

Ange ditt födelsedatum 14 April 2022

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att det skulle vara kul att få ha intervjuer med folk, träffa på nya folk och att hjälpa dom så att vi som medlemsansvariga ska bli flera så att vi kan hjälpa dom. Varför jag just ville ansöka är för att jag tycker att detta är ett roligt och bra jobb för mig. Vill vara ansvarig över dom och hjälpa till med dom. jag känner igen detta lite för att jag har varit mod som är ett ansvar för folk och med mod så har jag varit det i youtube kanaler som är stora och i 1 fivem server.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka mig så att ni kan få flera som vill vara medlemsansvarig och att jag känner mig aktiv så att jag kan ta muntliga medlems ansökningar. Det jag ska göra är att göra dom välkomna och vara snäll och trevlig mot dom, men fortfarande sträng om att dom ska kunna alla reglerna. Jag själv tror att jag kommer att kunna detta jobbet för att jag har varit ungefär ett sånt här jobb förr.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska göra dom välkomna så att dom känner sig trygg. Man får ha kul och ställa frågor om man har. Jag själv ska få dom att känna sig trygg och göra dom medlemmar och få dom att kunna veta reglerna. Dom ska förstå att unive är en bra trygg rolig bra server. Jag ska behandla alla lika tryggt men det jag tycker mest är viktigast är faktiskt att dom ska kunna reglerna och att göra dom välkomna. Gör man dom välkomna bra så är det en bra start för dom.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Fattar inte frågan men jag skriver det jag tror jag ska skriva. Tycker att det ni har gjort som man får tillgång till i unive är väldigt bra. När man blir medlem får man tillgång till att skriva i twitter och blocket. För att bli medlem måste man ju kunna alla regler. Man får tillgång till flera jobb som mekonom eller securitas. Ser man någon som är medlem så ska man känna sig trygg eftersom då ska personen kunna regler och veta vad man får och inte får göra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ni har nu är riktigt bra! För att bli whitelistad måste man ansöka sig och att man ska kunna reglerna. Man ska kunna rpa och vara mogen. Det ni har just nu är bra och har inget som jag tycker att ni ska förändra. viktigaste är att dom ska kunna reglerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag ska kunna reglerna, kan jag dom inte så ska jag bli av med medlemsansvarig direkt, jag tycker att det är så. Och även om man blir bannad ska man tappa sin medlem också för när man ansöker till medlem så¨ska man sökt igenom alla regler som NLR RDM VDM osv. Jag ska vara mogen och snäll mot alla. Det är ett stort ansvar och kan förstå det

Hur ser din aktivitetet ut? Måndagar: 19:00-23:00. Tisdagar: 15:00-23:00. Onsdagar: 19:00-23:00. Torsdagar: 15:00-23:00. Fredagar: 13:00-01:00. Lördagar: 11:30-01:00. Söndagar: 11:30-23:00. men dessa tider jag skrev är ungefär och jag kommer äta middag eller lunch dom tiderna eller vara med vänner så kommer inte vara aktiv. Men blir jag godkänd så kommer jag ju spela mera och bli mer aktiv och så är det ju oftast om man får ett nytt jobb osv.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar på polismyndigheten men just nu så spelar jag mer unive än polismyndigheten. Vill ni att jag ska vara mer aktiv på unive så kan jag lösa det. Men annars spelar jag bara unive. Csgo eller roblox eller gta eller något annat sånt spel spelar jag inte längre alls.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Tillbaka