Accepterad zoxxy | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zoxxy

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Josefin

Vad är ditt discord namn? zoxxy

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ellie Winebrö, hon är 22 år gammal och född i Sverige och uppväxt i Skåne med hennes Mamma, pappa och lillebror.
Ellie har alltid varit snäll och positiv, hon har alltid bryt sig om andra mer än sig själv.
Hennes familj har alltid varit perfekt, hon har en bra relation med sin lillebror men ibland kan dom bråka och tjafsa som alla andra syskon.
Ellie har alltid tyckt om att jobba med bilar sen hon var liten eftersom hennes pappa jobbar som mekaniker och hon vill då växa upp och bli som han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan inte allting i servern till 100%, men tänker iallafall börja lungt tills jag lär mig allt, sen får vi se ifall jag kan bidra med något bra till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska försöka vinna i varje scenario och låta motparten ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, VDM, Powergaming, RDM.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka