Nekad Zouwi | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zouwi

Icke Medlem
Meddelanden
1,901
Reaction score
294
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199176455195/

Ditt Hex-ID: 1100001487d941b

Vad är din discord tagg? Zouwi#2155

Vem var det som bannade dig? Tropical

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail rp.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var inne i en bil i ett baklucks håll och att det såg ut som att det var fail rp det var det också eftersom att han är OA RP. Vi var samt flerai bakluckan och att det var litet utrymme.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med i ett skott scenariot 10 minuter innan det då träffade jag några av mina grabbar från gänget och sen att en person sa att alla skulle hoppa in men det vi ville få ut av scenariot var att kunna ha kul förstår att det ej ser bra ut men vi får väl la försöka minska det då för att peds som är korta kan passa till storleken på bilen. Annars så var jag vid trygghansa och byte importer och massa andra saker.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felatkig ban man fatta att det ser ut konstigt att man sitter så där i en baklucka och att många sitter där men jag var med en av dem så at det får ju tropical avgöra eller någon annan staffs för mig så ville bara få ut rolighet i rpn inget annat än att ha kul. För mig så det ut som roligt att det var roligt men för tropical så kanske det ser ut seriöst men alla skrattade osv men annnars så är det väldigt dåligt gjort man se tydligt o klart!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag var ny i rpn att jag körde för snabbt vi polisen stationen eller att jag pratade ooc men det finns alla mina banns i min hex/id det var tider då jag var ny på unive men nu senaste bannen var att jag körde för fort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade förmogligen kunna hoppa upp och slutat failrpat eftersom att det ej såg bra ut och att det var dåligt och fortsätta byta importer och inte fortästta vara där inne i fordonet. Hade bara kunnat lägga av allt med detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt bra utav min ban att jag ej ska göra om det för att det är ju en extrem fail rp och att det ej skulle kunna< hända irl om man tänker igenom hur man försöker att få ut en bild i gärnan hur det skulle se ut om man tänker irl tänkande att alla 5 personer skulle inte passa igenom bilen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka