Accepterad Zouwi | Ban överklagan [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zouwi

Icke Medlem
Meddelanden
1,901
Reaction score
294
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199176455195/

Ditt Hex-ID: 1100001487d941b

Vad är din discord tagg? Zouwi#2155

Vem var det som bannade dig? Felaktig men Naod

Hur lång tid var din ban? 20 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krim roll suntförnuft och undviker supporrt.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var felaktig staffsen bannade en annan person och sedan blev jag bannade när hen blev bannade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sovde jag var inte inne o rpade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban eftersom att jag bryter inte mot såna regler i mitt perpektiv

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några felaktiga men typ fail rp ooc ig o powergaming jag har lärt mig utav att sköta mig från reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har inte kunnat göra något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Bannen är felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

@Zouwi spelar din brorsa eller syster fivem eller likande? För när man blir bannad så blir man bannad på IPn och då blir du också bannad när de blir bannade men om det är så ska man skicka ett pm eller en överklagan till 320 då löser han det.

Tillbaka