Accepterad zotis | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zotis

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199211158586/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a8f1c3a

Vad är din discord tagg? zzzsotis

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-24 034116.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att philip bannade mig för mitt beteende var helt åt helvete, Jag moddade på servern för att få en fördel över alla andra vilket jag visste om att det är strängt förbjudet att använda sig utav modmeny. Jag vet även att jag är en sån som man inte vill ha på servern som man tycker är en helt hjärndöd person utan vet. Så därför tror jag att philip valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i sandy med andra folk och bara chilla runt. så det som hände var att jag bara åkte runt och runt i sandy med polare och tog det lugnt bara, typ 10 minuter efter så blir jag klakesko bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut rätt val att banna mig vilket jag också skulle gjort som staff för fuskare är inget man vill ha eller höra av på ens egna server. att jag ens hade mage att fuska på en server som nån har slitit och kämpat hårt med och lyckats få öppna fivems bästa server det är bara rent utsagt respektlöst. Jag var medveten om att jag bröt regeln § 4.4c . vilket jag helt sket i där och då, det jag skulle vilja säga till dig philip är att jag är hemskt ledsen att jag moddat på din server och att jag bara helt och hållet var en såkallad "douchebag" Efter alla dessa månaderna så känner jag att jag har mognat till och att jag gärna skulle vilja ha en ny chans att rollspela på Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte riktigt vad jag blivit bannad för dä jag vart bannad i slutet av 2024 om jag inte minns fel men vet iallafall att jag blivit bannd för FearRP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde och skulle ha gjort annorlunda är att följa alla regler och speciellt regel § 4.4c

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig efter min ban är att aldrig nånsin fuska på en server som du faktiskt gillar. Jag hade gjort saker och ting annorlunda om jag blev unbannad. För det första kommer jag hålla mig till alla regler, Hade betet mig som en normal och bra person och inte fuskar på servern. Jag kommer göra mitt allra bästa för att hålla en god RP nivå till alla på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår , Vill även tilläga att det inte gick att skicka bild på banmeddelandet så jag kopierade in texten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka