Nekad Zorx | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vers

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101539012/

Ditt Hex-ID: 11000014636bd26

Vad är din discord tagg? Zorx#5887

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft snor bilar mitt på torget med mask framför ägare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För staffen Christoffer Wanzel så såg det ut som att jag snodde bilen framför kilen, och slutade för att för mig så var det nåt konstigt jag såg inte nån såg bara mig själv vet ej vad det va jag såg bara bilar de va osynliga för mig med det är absolut inte en bort förklaring, jag gjorde fel och det står jag för och vet att det va fel gjort av mig man får inte hoppa in i folks bilar och köra de jag körde inte bilen jag försökte bara parkera den nån annan stans för ibland när det är för många bilar i ett ställe så bugar det men självklart! inte nåt man får göra vet 100% att det va mitt fel och det kommer jag INTE!! göra om igen, ändå om det de va osynliga elr inte,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade i torget kolla runt i parkeringen lite fast jag själv. såg ingen så jag såg massa bilar dock såg en svart Audi Q7A så jag testade hoppa in så att jag kunde flytta på den för det är ju såklart en parkering man får ställa sina bilar där men det finns ett garage där för en anledning så folk lägger in sina bilar men men det va fortfarande mitt fel men för staffen såg det ut som att jag snodde bilen från han jagt försökte flytta på den den va o låst men det va så att jag inte kunde starta den så jag försökte sjuv koppla den så att jag kunde flytta på den lite bort om alla andra bilarna så det skulle sluta buga för jag såg bilar köras om kring mig men såg inga spelare men till slut så är det lite sundsförnuft men. vet det redan men tyckte bara lite själv att 5 dar va lite sådära men ändå mitt fel till 100% och som sagt igen! jag kommer absolut inte göra det igen!....

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej men asså jag såg inga spelare så det va inte heller att jag försökte sno den det va lite felaktigt men det visste inte han för att han gör ju bara sitt jobb men det mitt fel också borde men han så till mig senare att jag borde re loggat det skulle jag kunnat, Gjort men från deras perspektiv så skulle det så ut o vara combatlogging och sundsförnuft men har 100 lärt mig fast det va lite felaktigt,...

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det va förut länge sen när jag va ny på unive visste inte reglerna då därför fick jag avstängningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja i guees att inte försökt flytta på den då när jag inte såg några ksk borde jag ha väntat elr något vet inte faktiskt för det va så att han trodde att jag skjuvade den framför bil ägarn men det va så att jag såg jag ville flytta på den bara för att visste inte att ägaren va där för att jag inte såg nån!.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka lite i förväg vad den staffen skulle tänka om han såg spelare men inte jag så det har jag lärt mig för jag vet redan att man inte får sno bilar och det försökte jag inte göra men har lärt mig ändå.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka