Nekad Zorren | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zorren

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Linderoth

Vad är ditt discord namn? @zorren0126

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Carlsson och är i 40-50 årsåldern, han är uppväxt på en gård strax norr om Göteborg där han bodde med sin mamma, pappa, farmor och farfar. Hans dröm som barn var att arbeta som någon form av vakt eller polis när han växte upp. Han har alltid haft en egen vilja att kunna förbättra samhället genom att prata med människor och på ett sätt tvinga in vett och etikett i skallen på andra människor. Det innebär att Emil vill lära andra efter så som han själv blivit lärd när han bodde hemma förr. Emil är en trevlig person som kan vara rätt sträng i rösten och slänga in en svordom i meningar lite då och då men i själva verket inte mena något illa. Han har en stark personlighet då han bryr sig om andra och viker sig inte det minsta av att någon hotar honom eller hans familj, snarare går rakt på sak och läxar upp personen på sitt eget lilla vis. Emil vill alltid stanna och prata med alla människor han möter, han är en väldigt social person och visar sig ofta ute mycket i staden. Han har några vänner som han pratar med, hittar på nya idéer till hur samhället kan förbättras.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle bidra med så gott som socialt rollspel, härlig karaktär med rediga humörsvängningar som gör det lite extra kul för stunden. Seriösa scenarion där flertalet personer blir involverade. Står samt upp för beslut jag tar & handlingar som ja utför, är ärlig och berättar vad jag tycker och tänker inom rimliga gränser.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man spelar för att alla ska ha så roligt som möjligt i både scenarion och allmänt, alltså inte bara tänka på sig själv för att prioritera egenvinst för pengar, makt och liknande.

Hur hittade du Unive? Jag har varit medlem i MultiPvP Communityt sen 2016 och varit med sen Multistadens start.

Vadå 1 vecka har varit medlemskaps ansvarig flera gånger aldrig varit nån sån regel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka