Accepterad Surströmming | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Surströmming

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
113
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Emil ghj

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil dilen

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, äventyrare, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Emil har haft de bra i hela livet med familj osv bra med pengar och emil har alltid fått de han vill ha. Men emil har haft de jobbig inomborts. Så när emil är 14 så ska han ta själv mord. Han hoppar ner från en bro man han över lever som tur var. Eftern den dagen så bästemmer emil att han ska böja våga prata om allt. Emil kommer in på ett bra gymmnasium. han fllyter till gävle när han fyller 20 år och börjar jobba. Emil köper ett fint hus med sin flickvän ronja. när emil är 23 år får han en son som heter AXEL. Axel dör när han är 7 månader. detta krossar emils hjärta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer lyfta rp med roliga scenarion. Jag kommer görs lite små event då jag har tänkt start ett företag med min kompis. Jag kan hjälpa icke medlemmar att också bidra med ett bra rp då dom oftas inte kan reglerna. Jag kommer vara otroligt aktiv. Som gör så de blir med realistiks. Kommer göra mycker mer också

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte måste vinna på de de vill säga man gör de som är bäst för rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Jag lärde mig samt fick en ban. Har aldrig gjort om de.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, metagaming. sunt-förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka