Nekad Zolon | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zolon

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117279122/

Ditt Hex-ID: 110000144f69f92

Vad är din discord tagg? _.sallad._

Vem var det som bannade dig? Hapyxz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-05 224929.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag shoot on sighta. Det var rätt av staffsen att banna mig och jag har insett mitt fel och ja de va fel utav mig det räknas som shoot on sight inget att snacka om men jag hade gärna velat bli unbannad så jag kan spela de sista dagarna under jul lovet för att nu när jag är bannad så har jag inget att göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var såhär. Jag och min vän blev jagade utav Askar och de riktade igenom bilen mot oss då tar jag de som ett hot jag tänker ju inte på något där om de riktar emot VÅR bil igenom deras bil. Då tar jag det som ett hot så när jag får min första bästa chans utav att skjuta mot de såklart är de fel jag kunde gjort scenariot mycket bättre. Och det erkänner jag själv erkänner att jag gjorde fel men jag känner bara att det är tråkigt att få en ban över det oavsett det är ju fel gjort utav mig men ändå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är inte felaktig eftersom jag erkänner att jag gjorde fel och sånt jag ångrar det grovt nu när jag tänker efter kunde jag gjort scenariot så mycket bättre. Tänker också såhär staffen kom fram till oss och sa "Ni shoot on sightar" Och sedan skriver i ooc "Scenariot var inte giltigt därför ressade jag mig" Så skrev hon så om scenariot var ogiltigt tänker jag ju då hur kan jag bli bannad för ett ogiltigt scenario. Men jag gjorde ju såklart fel självklart.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte riktigt mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo såklart hade jag kunnat hoppa ut och rikta och försöka kidanppa de istället för att skjuta men de hade inte gått att rikta mot de eftersom de är ju mer än mig och de hade hoppat ut och skjutit därför skjöt jag men i efterhand var de ju fel utav mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag absolut inte ska skjuta sådär jag ska alltid tänka mig för innan jag gör handlingar. jag förstår att ni bannade mig såklart eftersom det var ju fel utav mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka