Nekad Zolon | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zolon

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117279122/

Ditt Hex-ID: 110000144f69f92

Vad är din discord tagg? _.sallad._

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-31 202033.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig för jag skjöt ner en polis. Enligt mig så var det sista utväg då jag var efterlyst. Men jag förstår att jag hade kunnat göra ett roligare scenario som att ta polisen i th och förhandla med andra poliser. Jag skjöt bara eftersom att jag var efterlyst ingame och jag ville inte sitta inne i 1800 minuter. Därför var det mitt beslut att skjuta emot polisen. Men det var samtidigt mitt fel jag skulle aldrig skjutit emot polisen jag skulle ha utfört ett roligare scenario för både mig och poliserna. Sen blev jag också bannad för jag tog spawnmenu. jag tog spawnmenu ifrån sjukan eftersom nån icke medlem tog min bil så jag tog spawnmenu. Sen för att rädda min kompis hur får jag skit för det? Att jag ska rädda min kompis det är ju han som borde få skiten för han gör det. Det är ju inget fel att ta en död kropp ifrån torget men jag förstår att det är ett regelbrott om man spawnmenu abusar det förstår jag. + tror ja själv att staffsen valde att banna mig för dem måste sköta sitt jobb som staff och de förstår jag. Jag kommer förändra mig de lovar jag!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och mina vänner körde i en bil. Han som kör bilen blev skjuten. Sen så kommer polisen jag ligger i bagageluckan, Min kompis hoppar ut och polisen skjuter ner han. Då tänker jag realistiskt att irl om en polis skjuter ner din kompis och du är grovt efterlyst väljer jag att hoppa ut och skjuta ner polisen. Efter det var klart gömde jag min kompis bakom huset för att ta den andra till sjukhuset. Jag gjorde fel där för jag tog inte han till krim sjukan och det förstår jag. Sedan när jag är på sjukhuset så snor en icke medlem min bil. Då väljer jag att ta spawnmenu och då ser jag min kompis ligga död där så tänker jag plocka han sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var både felaktig och inte. För att jag förstår det att jag blev bannad för spawnmenu eftersom det är ju ett regelbrott. Men varför jag tog spawnmenu var för att en icke medlem snodde min bil. Och det gjorde att jag tog spawnmenu. Men det med polisen tycker jag var lite felaktigt då det var sista utväg. Båda min kompisar var döda jag hade inget annat val än att bli gripen. Och jag var redan efterlyst och om jag hade blivit tagen hade jag suttit 1800 månader det blir ju som livstid irl. Därför valde jag att skjuta ner polisen samt var det ett väldigt dåligt beslut. Men det är ju rp poliser kan bli skjutna irl också, jag gjorde det samt också för reaction rp. Mina kompisar har blivit nerskjutna framför mina ögon det är självfallet att jag skjuter tillbaka emot snuten. Detr var sista utväg från min sida. Men ni kanske tänker och tycker olika och det respekterar jag också, alla har en fri åsikt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina senaste bans är 1. Tar upp mobilen när han ligger död. Jag var inte helt "DÖD" Jag höll på att dö så jag var medvetslös. Min andra ban brist på social rp. Jag shoot on sightade men de hade suttit och hetsat emot mig samt riktad på mig. Därför valde jag att göra det. Det var ju såklart ett väldigt dumt beslut som inte kommer att ske igen. Efter varje ban jag fått har jag förstått mycket bättre för jag har fått konsekvenser. Jag har också lärt mig mycket efter min ban vad man gör och inte får göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det med polisen är att jag hade kunnat skjuta han i benet sen att ta han i tilexempel th så att det kan bli ett utfört scenario för mig och poliserna. Jag tror att det hade varit roligt för både jag och poliserna. Och att inte skjuta direkt jag hade kunnat hoppa ut och rikta på han sen ifall han hade skjutit emot mig då kan jag skjuta han så det var samtidigt lite fel av mig också.

Det med spawnmenu är att jag hade kunnat rpa mig till torget tillexempel hyra en cykel och cykla dit. Då är det ju riktig rp jag förstår att man ej ska ta spawnmenu bara för att kunna ta sig till torget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket efter denna ban. tillexempel att inte skjuta direkt emot poliserna och inte att ta spawnmenu då det räknas som spawnmenu abuse.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka