Inaktuell Znaxse | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Znaxse

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
129
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad heter du på discord? Znaxse#2618 - znaxse

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har länge velat bli Medlemskaps - ansvarig, detta är just för att jag tycker det är kul att göra unive större med stabila och bra rpare. Jag tycker om att prata så det blir ett enkelt sätt för mig att kunna snacka av mig lite. Själv tycker jag även att det är kul att hålla en intervju och att nästan alltid ha något att göra, för när man e M-A/ staff så har man alltid något att göra, finns det ingen som vill ta intervju kan man alltid hitta på något annat.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag anser att jag är en passande person till medlemskaps ansvarig rollen då jag kommer för det första vara väldigt aktiv och såklart ta bort tid från rpn och lägga ned mer tid på Intervjuer och ansökningar. Jag känner även att jag är passande till den rollen då jag förstår ansvaret som kommer med att vara M-A men känner även att jag faktiskt kan hålla det ansvaret. Jag kommer såklart att vara väldigt trevlig mot alla oavsett vad. Har någon svårt med något så kommer jag såklart hjälpa dem så bra jag kan. När jag tar intervjuer/ svarar på ansökningar kommer jag hålla vad man kan kalla ett minimum t.ex. om jag sitter och kolla ansökningar så kommer jag inte gå på hur mycket man skriver utan innehållet. Man kan skriva hur lite som helt men även få med det viktigaste. Samma med intervjuerna, Man kan svara korta svar som e utvecklade lika bra som om man hade skrivit 5 meningar. När jag kollar igenom ansökningar/ tar intervjuer kommer jag vara lika strikt till alla oavsett vem, Kommer vara strikt på de sättet att man in princip ska kunna alla regler för att bli godkänd så vi inte får in en spelare som sedan gör t.ex. att serverns rp blir dålig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla med samma respekt oavsett person. Hjälpa folk om dem behöver hjälp ig eller i ooc chatten. Man har ingen anledning till att ha otrevligt bemötande till andra människor och om man känner att man har en dålig dag och inte är på humör kanske man inte behöver ta intervjuer om man t.ex. låter lite otrevlig i tonnen m.m då kan man hellre satsa på att ta vidare folk till intervju genom ansökningarna.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker det ska vara svårt att bli medlem på unive alltså högre krav. Man ska inte kunna komma in på unive så enkelt, Jag tycker man ska behöva en bra kompetens man ska lätt kunna svara på olika frågor. Jag tycker även att man ska känna sig som en förebild för andra på servern. man ska stå upp för vem man e inte sänka sin rp nivå för att andra gör de! Jag vill även få personer att försöka sitt bästa och representera Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha?
1. Följa alla reglerna
2. Stabil rpare/ingen dålig förebild för andra på servern
3. Lyssna på staffs samt M-A´s
4. Sträva efter social och bra rp

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig?
1. Aktiv varje dag och iaf försöka svara på flera ansökningar.
2. Mogen, man ska se proffsig ut så dem man tar intervju med ser det som en seriös rp server.
3. Följa alla regler och inte va en dålig förebild.
4. Visa upp sig och våga ta initativ

Hur ser din aktivitetet ut?
Måndag 17-23
tisdag 15 - 22
onsdag 16 - 22
torsdag 15 - 22
fredag 15 - 02
lördag 13 - 01
söndag 13 - 22
varierar utifrån gym, träningar och lov.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka