Accepterad zMilano | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zMilano

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Milano

Vad heter du på discord? zMilano#2837

Ange ditt födelsedatum 20 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har varit medlem på unive sedan 2021 tills 2022 24 April, då min dator gick sönder och jag ej kunde spela eller varken rpa på ett tag så jag tog ett paus från allt rpandet och sedan börjat igen. Men nu har jag ett nytt discord konto.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Skoldagar 14:30 eller 15:30 eller 16:30 till 22.00 Helgar+lov 13:00 till 03.00+

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kunde ej ta bilden. Men jag har fått 12 eller 13 bans ungefär 6 styckna har varit de när jag har varit ny till rpandet och prata ooc och lallade mycket. de andra fyra styckna var två felaktiga och två rättvisa för att jag då ibland haft lallig RP.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har flera uppgifter. T.e.x en ny person på servern kommer in och säger Hur blir jag medlem ska jag kicka den personen för Ooc ingame och skriva vad ooc ingame innebär och så skriver jag läs reglerna som du hittar länk till i discorden Istället för att banna, ifall den nya personen kommer in igen och gör samma sak ska jag då banna honom för att han ej lyssnade på min varning alltså kick för samma anledning jag skrev i kicken. När en servervakt gör en ban ska den alltid skriva först vilket regelbrott han gjorde och sedan vad han exakt gjorde alltså t.e.x VDM, man ska ej skriva du har blivit bannad för VDM, personen kanske ej vet då vad VDM är, Man ska då försöka skriva vad han gjorde exakt t.e.x ''Du har blivit bannad för VDM för att du kör på folk med din bil alltså använder den som ett vapen som bryter mot reglerna. Som servervakt ska man också ALLTID banna oavsett ifall det är din vän eller inte. ALLA servervakter ska kunna alla regler utantill. En servevakt har flera uppgifter som att se till att inga regelbrott skes. Servervakter ska vara en bra förebild för servern,inte att gå runt och lalla och göra massa olämpliga saker som inte ens har något till rp att göra. Som servervakt ska man inte leta efter problem utan att man ska hitta problem alltså jag ska ej leta efter folk som utgör regelbrott, regelbrott som servervakt är förbjudet inom min åsikt. Servervakter ska banna personer eller kicka ifall de utgör regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill främst utveckla RPN på servern generellt då jag anser att det kan vara lallig och på några ställen kan RP nivån vara låg. Jag vill också underlätta staff-teamets jobb genom att dva bilar som står trasiga ute på gatan som bara tar av serverns prestenda. Och jag är extremt aktiv som gör så att jag kan banna fler personer som gör reglerbrott. Sen har jag också goda kunskaper inom då Servervakt kommandos och samt hur man använder sina perms på rätt sett. Sedan skulle jag kunna underlätta genom att revaiva folk som dör av missclick eller då bugg istället för att dem ska flöda reports. Sedan vill jag göra unive till en bättre och tryggare plats genom att då få bort alla som lallar och allämnt inte sköter sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption inom servervakt är samma sak enligt mig det är att man använder sin roll på fel sätt t.e.x att använda fuktionen /revive som får dig och uterupplivas i ett skjutscenario för att man ej vill dö, en servervakt som är korrupt/abusar sina perms som t.e.x använder toggle id i scenarion för att se vart folk är genom väggar. Att vara korrupt/abusar sina perms är det allvarliga konsekvenser för det leder till indragna roller,blacklist från servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka