Nekad zlot | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.zlot.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? zlot †

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Sebx och fyller 19 år den 10 december, Tony Sebx är en person som strävar om att bli en krimenel person. Ända sen liten har Tony velat va en krimenel person då han alltid har haft ett intresse av vapen. Det gick från dagar till veckor och veckor till månader. Tillslut fick Tony en ide han skulle gå med i gäng. och han ville nu göra en ansökan till staten om att bli krim och då gick det inte så bra för han måste betala med bitcoin men han hade inte så mycket bitcoin så det blev inget av hela alltihopp

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kriminle rp och rolig rp for alla parter av scenarion. och attt jag följer alla regler som stor i unives regelbok

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska göra så att det blir kull för båda och att man ska inte försöka vinna alla scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? japp jag har läst reglerna. RDM (RANDOM DEATCHMATCH) Det innebär att om din vän bråkar med någon tex då får du inte gå fram eller slå ner den personen. FEARRP Tex du åker själv till en bondegård plötsligt dyker 4 beväpnade bilar upp från mörket och dom riktar vappen mot dig och du springer därifrån, alltså du måste värna om ditt liv som du gör irl. NLR är Tex du blir kidnappad vid ett gänghus dom dödar dig och efter din återuppstånde går du och berättar vem som dödade dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel?
Jag har spelat på ortenwave och här på unive tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka