Nekad zlay | Ban Överklagan [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zlay

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad är din discord tagg? dalle_4

Vem var det som bannade dig? daplize

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-23 194926.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffsen banna mig för att jag hade vapen på mig som en medlem och jag kan förstå detta beslut då de är jätte fel av mig att ha vapen på mig som en medlem och jag vet inte vrf jag hade det jag var bara en ren idiot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja de va en kille som kom och skött och då så tog jag upp mig vapen sedan bah la ner det för då minns jag att jag inte fick ha det för sist jag blev bannad hade jag krim och då så hade jag vapnet på mig frf så de var lite fel av mig att inte ta av det drekt .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta är 100% äkta ban då de var jag som hade vapen på mig som en icke medlem och jag kan 100% förstå beslutet han tog för jag gjorde fel att ha vapen på mig som en ren idot men de va okcås att jag inte la undan det när jag kom tbx och de var mitt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för olika saker, som emote abuse och brist på sunt förnuft, men det var ett tag sedan. På senare tid har jag blivit bannad för olika andra grejer, och jag inser nu att dessa bannlysningar verkligen har varit en väckarklocka för mig. Jag har lärt mig så mycket från dessa erfarenheter och har verkligen fått strålande koll på regler och vad som förväntas av mig som spelare. Men det som hände senast var ett stort misstag från min sida

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte ha vapen på mig och lägg drekt den i min bil när jag blev unband men nu var de så jag hade den på mig som en ren idot

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt mkt detta kmr inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka