Nekad zlatan | Polismyndigheten Ansökan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zlatan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 9 Augusti 2005

Vad heter du på discord? Kepsih#4250

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? över 500

Hur aktiv kommer du att vara? väldigt aktiv typ hela tin

Vad heter du? Mohammed Khalil

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? för att jag har länga jobbat på marja lisas och vill komma ut i samhället och bidra påriktigt. jag vet att det begås väldigt mycket brott och väldigt mycket organiserad brottslighet i stan och jag vill vara med och påverka så att allt sånt försvinner. Det verkar också vara ett väldigt roligt och spännande yrka med många olika utmaningar och man vet liksom aldrig vad som händer här nest. Jag vet ocksåå att det sker mycket trafikbrott och om jag skulle kunna vara med att påverka att sånt inte händer hade det varit jätte bra inte bara för mig utan för hela staden i sig. Jag vill också vara med att påverka så att folk ska kunna känna sig trygga när dom går runt på stan och inte känna konstant ångest och rädsla över att bli rånade eller knivhuggna. så det är derför jag vill bli polis

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att vara förberedd på allt oavsett om det är ett mord eller en fortkörning. att man liksom ska kunna mentalt förbereda sig för precis allt. Det är också viktigt att va stark som person och kunna va stark även fast man bevitnar ett mord eller ser någon som är död att du oavsett vad som händer kan fokusera på det man är där för att göra. Det är också väldigt viktigt att hålla en god ton till alla för börjar man höja rösten åt folk så kommer det sällan sluta bra. så att man alltid håller en god ton oavsett vad eller försöka göra det så gott det går ibland är det ju lite svårt att göra det men det beror ju helt på vad det är som har hänt tex om man stannar någon för en fortkörning är det ju onödigt att va trevlig och starta en konflikt.
så det är det viktigaste inom polis yrket enligt mig

Vad vet du om yrket i helhet? att det är ett väldigt roligt och spännande yrke men samtidigt ett väldigt krävande och att man har väldigt mycket krav på sig som polis. jag vet också att det händer mycket skit i staden så det är väldigt mycket att göra hela tiden. Det är också ett väldigt fritt yrka eftersom det är alltid upp till dig själv att hitta lösningar på olika situationer vilket jag tycker är väldigt kul det är liksom inte som att jobba på marja lisas där du bara gör samma sak om och om igen. som polis får du göra olika saker hela tiden och ställas inför nya utmaningar hela tiden vilket är just därför jag vill bli polis

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har jobbat som polis i en stad tidigare innan jag flytta hit och jag tyckte att det var väldigt kul och spännande. När jag jobbade så var jag med om allt från trafikstopp till gängskjutningar så jag har vart med om det mesta helt enkelt. Så jag har ju väldigt mycket erfarenheter i hur man hanterar situationer och olika människor. Jag vet också ganska bra på förhand hur människor reagerar på vissa polisingripanden vilket underlättar väldigt mycket för mig i arbetet

Hur är du som person? jag är en väldigt lugn och snäll person men jag kan ryta ifrån om det behövs. Jag är också en person som aldrig skulle starta en konflikt i onödan och trots min invandrar bakgrund och dåliga uppväxt så har jag försökt att anpassa mig så mycket det går till samhället och lärt mig språket och fått svenskt medborgarskap så aa kort sammanfattat jag är snäll men kan stå upp för mig själv och har mycket självrespekt

Är det något vi bör veta om dig? ja det skulle ju vara min adhd men den är inge problem så länge jag tar mina medeciner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka