Nekad zk.t | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zk.t

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199241990191

Ditt Hex-ID: 11000014c65902f

Vad är din discord tagg? Z.kt

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: IMG_2449.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde mig av fula ord mot en tjej, Jag sa ordet hora som jag absolut inte borde gjort och ångrar det väldigt mycket för att det var väldigt fult av mig, Hade velat be om ursäkt till kvinnan som jag kalla för "Hora" för att ingen tjej eller kille men mest tjejer förtjänar att bli kränkta på de viset jag gjorde fel av mig och jag vet de men de va inte bara mitt fel för jag blev ju också kränkt och slagen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och kollade efter en bil med min vän och min vän test körde en lambo sen gick jag ut från butiken och stog vid en bil sen så råkade jag hoppa in i bilen och så blir jag anklagad att jag har tagit bilen och kört runt stan, Jag förstår att jag blir anklagad för hade och gett samma reaktion som tjejen gav mig sen vi började vi argumentera mot varandra medans min vän är och test kör bilen, Tjejen var med 2 andra människor en tjej och en kille så alla argumeterar mot mig och så blir allt stressigt och de sluta med att killen boxade mot mig så slog jag tillbaka och vi sa till varandra fula ord under slagsmålet men mitt i slagsmålet så la tjejen som rapporterade mig en box på mig sen kom min vän och alla 4 slogs med varnadra tjejen kallade mig horbarn men har inget klipp på de och efter de gick så långt så tappa jag Kontrollen och började svära mot både tjejen och killen, sen så kom polisen och arresterade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycket inte det var en felaktig ban för att jag gjorde fel, Jag agerade på fel vis och borde inte gjort så men tycker också det är fel att tjejen som rapporterade mig skickade bara in klipp på när jag svärde mot henne men inte när hon svärde mot mig. Och så kollar man på reglerna i unive så står det klart o tydligt att man ska visa respekt till varandra och alltid försöka lösa problem med prata

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare några gånger och där så var det mitt fel och förtjänade att bli bannad, som t,ex jag har tjuvkopplat bilar mitt i torget utan att ens försöka gömma mig från allmänheten. Jag har även gått runt beväpnad på torget och beväpnad i sjukan och så har jag hotat en sjuksköterska med att jag ska skjuta dom i huvet om dem inte hjälper mig. Av detta så har jag lärt mig att inte tjuvkoppla bilar så öppet framför folk och så har jag lärt mig att inte rikta vapen ute i stan nära människor och inte hota människor med att ta deras liv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat försöka använda min mun på ett finare sätt innan alla börja slåss, jag borde pratat lite lugnare och fått henne förstå att jag inte snott hennes bil och kört runt stan. Om jag hade kunnat ta tillbaka så hade jag bara bett om ursäkt direkt för att jag råka hoppa in i hennes bil medans hon satt i bilen efter att ha hittat den i parkeringen utanför. Och så hade jag inte använt mig av fula ord för de gör ju inte saken bättre för allt blev mer våldsamt efter man svärt ut varandra och kränkt varandra jag hade försökt prata finare och lungare så vi skulle kunna prata och reda ut detta med hennes bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer börja prata finare mot folk försöka få folk att ändra på sitt språkval och prata finare mot varandra så dem inte också blir bannade för att agerat på sättet jag gjorde, Jag kommer bli mer chill mot andra människor och så kommer jag att försöka undvika andra konflikter. Jag kommer försöka ändra på mitt språk val så mycket som möjligt och så kommer jag alltid försöka lösa bråk med att prata ut det istället för att slåss och svära ut varandra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka