Nekad zizzy | Beslut Överklagan [HYPEM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zizzy

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Ditt discord namn: zizzy93#0457

Ditt Hex-ID: 1100001561f2d7e

Vad för typ av beslut gäller det? indragen medlem och ban

Vem/vilka tog beslutet? HYPEM

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag bröt mot reglerna. Jag och min kollega åker runt sen efter säger min kollega vi går och kollar läget vid fängelset sen när vi åker ditt så ser vi en person vi snackar med han vad som har hänt och så därefter så när han snackar med min kollega och jag står bredvid så säger min kollega följ efter oss för att han ville ta ut honom ur fängelset sen efter när vi tar ut honom så åker vi ut och han hoppar ut ur bilen han som min kollega hjälpte jag förstår vrf jag också får återgärdet det förstår jag till hundra för vi körde då ut med honom men min kollega sa följ efter oss för att hjälpa han ut ur fängelset så jag vet inte vrf jag fick indragen roll och ban då han sa följ efter oss men jag var med han men om jag också gjorde fel så kmr det inte hända igen det kan jag lova tycker också att det var dumt gjort av min kollega när han så kom med oss för att hjälpa han ut men det ska inte hända igen om jag också gjorde fel det kan jag lova har lärt mig efter mina återgärder ber om ursäkt för det

Hur är beslutet felaktigt? tycker inte att det var så felaktigt bara lite då för jag var med min kollega båda gjorde fel det förstår jag till hundra tycker att vi inte skulle göra det vi gjorde men att min kollega säger kom följ efter oss för att hjälpa han ut vet jag inte vrf jag fick skit jag kanske var med honom det förstår jag det skulle inte hända nått om min kollega sa kom följ efter oss för att hjälpa han ut men om det var dumt gjort av båda så kmr det somsagt inte hända igen det kan jag lova ber om ursäkt för det jag gjorde och min kollega tycker det var dumt gjort av han för det skulle inte hända nått om han inte sa kom följ med oss men har lärt mig mina återgärder det kan jag lova men vet inte vrf jag fick så mycket återgärder för min kollega sa kom efter tyckte att det var dumt gjort av båda oss vet inte vrf vi åkte ditt f ör min kollega sa kom vi kollar läget men om jag får komma tillbaks så kmr jag inte göra om det vi gjorde det kan jag lova om jag också gjorde fel

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inget bevis här men tror det finns i vårat pm

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka