Nekad zizzy | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zizzy

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Ditt discord namn: zizzy93#0457

Ditt Hex-ID: 1100001561f2d7e

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim roll

Vem/vilka tog beslutet? alvvin

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag och mina polare åker runt sen så ser vi massa bilar vid ett ställe typ vid securitas lite mer fram sen när vi åker fram till de så väljer de att blockera oss och hoppar ut och riktar jag kör när de riktar men det var en liten öppning där jag valde att köra igenom tyckte att det var dumt av mig för när de ritkar så skulle jag inte köra men sen efter när jag körde så kör jag lite runt när jag är frame vid grove street så hoppar jag och mina polare ut då och börjar skjuta sen så fick en mig i benet och mina polare blev smällda sen så kidnappar de mig och åker till deras gänghus men jag kommer inte göra om de jag gjorde tyckte det var dumt gjort av mig ber så hemskt mycket om ursäkt och kommer inte hända igen det kan jag lova

Hur är beslutet felaktigt? tycker inte det var så felaktigt då jag valde att köra för det var en liten öppning där jag kunde kö men det var dumt gjort av mig ska inte fear rpa längre det kan jag lova ska nästa gång hoppa ut när de riktar mot mig det kan jag lova ber så hemskt mycket om ursäkt vill gärna rpa som krim på unive då jag tycker det är kul och göra roliga scenario men de med fear rp regeln ska jag följa det kan jag lova förlåt för det jag gjorde det kommer inte hända igen det kan jag lova

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1336098330945781851/1336098696856862720/0203_11.mp4?ex=67a29260&is=67a140e0&hm=9a6064d04220ada55e51e926ddc154aa66069291eb22a9d99d74bd42d1b8ec20&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka