Nekad zizo | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zizo

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? zizo

Vad är ditt discord namn? theflame03

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. hej min karaktär kommer heta shadow. jag kommer försöka hitta nya vänner o ba hitta på roliga saker. jag kommer mesta försöka bli polis och rpa som polis. jag kommer delta och bara ha riktigt kul med folk och o ha riktgit roligt RP nivå

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer göra roliga sincarios och ha kul med allt och alla och kommer bidra så att alla kommer ha roligt. och få ba på alla så skön humor som möjligt jag brukar alltid få folk ha en skön energi jag har grov dyslexi

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag är gasnak ny inom five M så jag vet inte exact men det ska bli kul o lära sig och få nya erfarenhet

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM VDM NLR METAGAEMING

Har du någon erfarenhet inom rollspel? asså ja är ganska ny men ja jag har

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror det blir bra så jag har grov dyslexi jag ber om ursäkt för min stavning eller att jag skriver för lite

Nekad
Anledning:
Utveckla samtliga - "karaktärsbeskrivning", "vad innebär det att man kan spela för motpartens vinst i ett scenario"

Eftersom du nämnde att du vara ny till FiveM, så rekommenderar jag att du RPar lite som Icke medlem så du lär dig det mesta. Vänligen ansök igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka