Nekad Sickan20 | Medlem ansökning [jesse2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sickan20

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Sickan20

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2026

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonathan Santana 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, rolig, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: : Jonathan Santana är nyinflyttad till staden har bott där innan men kommer tillbaka igen efter att har lämnat för ha saknar storstaden. Han ska försöka hitta vänner och kanske bli kriminell eller jobba med bilar. Annars försöker han hitta på saker och bara ha ett så bra liv han kan utan stress och hinder för hans personliga utveckling. Han försöker ovkså vara lite annorlunda och inte bara som alla andra. Han skiter i vad folk tycker och tänker om honom utan han kör sitt egna race och ingen kan stoppa honom

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på rollspel har spelat mycket fivem och många servrar så jag ska försöka mitt bästa på att undvika bans medans jag fortfarande har roligt. Jag kommer försöka göra alla scenarion roliga för båda parter och kommer respektera allas rollspel. Så ka spela så professionellt som jag kan och följa reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte bara tänka på att man själv ska vinna utan scenariot ska vara roligt för båda. Så om en kriminell håller vapen mot en gissla blir det inte kul om en polis kommer o drar taser för att sedan gripa personen. Så det ska vara kul för båda och såklart ett bra scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Kanske för länge sen inget jag riktigt minns men kan alla regler så förmodligen kommer jag inte göra det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, rdm, NLR, Metagaming, Social rp, c-logg.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat mycket fivem sen har jag kolllat på mycket streams så jag är kunnig inom rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad ansökan
Anledning: Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka