Accepterad Zixxa | Medlem ansökning [Wille] | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zixxa

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198311267769/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Zixxa#8730

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Klas Larsson är 20 år gammal. Han har haft en väldigt tuff bakgrund som liten, Han blev konstant mobbad i hela lågstadiet och högstadiet för sin längd och klädstil. Så han vågade inte och inte orkade gå i gymnasium. Sedan så har han vart inomhus hela dagarna och inte vågat vistas ute. Han fick inte heller något stöd av sina föräldrar. Hans mamma tog sitt liv pågrund av hög depression och hans pappa var alkolist. Han kunde inte heller ta kontakt med sina andra nära och kära för att han inte hade någon mobil alls.

Han är väldigt lugn, positiv, hjälpsam, glad och letar framgång inte åt pengar hållet utan att bli igenkänd som den där positiva grabben. Han försöker bli medborgare så att han kan börja jobba och hjälpa staden och försörja säg själv. Jag gillar att åka runt i bilar och prata glatt med folk. Min karaktär gillar också att sprida positiv energi. Däremot det jag mest ogillar är människor som är taskiga och inte är hjälpsamma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag bidrar med positiv energi och bra rp. Jag vill också utveckla min rp i olika scenarion. Jag är väldigt driven framåt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en väldigt unik populär svensk server och den är väldigt strikt vilket jag gillar. Den har också väldigt gött folk och bra staffs. Jag gillar också att Unive har så många yrken, fordon och gäng. Jag har sätt många twitch streamers streama Unive och jag har sett dem i massa olika scenarion som verkar vara väldigt roliga.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att några vänner skärmdelade när de körde på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla min rp och ha kul. När jag själv utvecklar min rp och är på en bra rp nivå så kommer jag också kunna utveckla andras rp också. Det skulle också vara roligt att kunna få rollspela som chef på ett yrke.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att hitta nya vänner och vara så aktiv som möjligt. Hitta någon fin och lyxig bil. Köpa ett fint hus. Dock så är mitt största mål att utveckla mitt rp samt andras och att hitta så många nya vänner som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, är bara aktiv på Unive.

Tillbaka