Zion_terus | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zion_terus

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Zion

Vad heter du på discord? Zion_terus#4043

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 16:30-23:00
Helgerna 16:30-03:00

Berätta om dig själv Jag har en kille som heter zion jag gillar att rpa mycket och det mesta omkring datorer jag har ett stort intresse av då datorer och har nu haft det i många år jag har också nu börjat att spela lite golf samt paddel och tycker det är skit kul och tycker själv att jag utvecklas inom det väldigt lätt och snabbt sen har jag 2 hundar hade 3 men en gick nyligen bort pga skador i ryggen tyckte det va det jobbigaste jag varit med om men jag kämpar på för fult, jag har även tidigare kickat en hel del under förra sommaren så jag har en hel del delar till kickar kan man säga till det sen har jag gått på bowling med va rätt så duktig men slutade för jag tröttnade på det, Jag brukar även chilla i poolen favorit platsen när det är varmt så gött och chilla där när det är varmt ute verkligen älskar den platsen men som sagt jag är en grabb som älskar att rpa på unive och gör det så mycket jag kan jag får

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag kommer speca och ta support så mycket som jag kan och kommer lägga min rp åt sidan och satsa på support och speca Ingame så det kommer förminska lallare samt regel brytare och dem som jag hatar som mest cop baiters

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen 2021-03-10 det va dagen jag joinade discorden

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? För jag vill kunna hjälpa servern och lösa detta problem som jag uppståt nu med att man behöver vänta i 30 min i vänta på support där för vill jag kunna lösa det för det ska inte ta så lång tid tycker jag sen vill jag ju kunna bidra med att få Unive till den mest seriösa rp servern som någon sin finns

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer va så aktiv jag bara kan och speca 24/7 när jag är Ingame och när jag inte får va vid datorn kommer jag ta support genom mobilen eller kolla ban överklagans på mobilen jag kommer även så klart och ta support när jag är på datorn så mycket jag kan

Har du några tidigare erfarenheter? Jag kan dem flesta staff komanden inom Unive som används och jag vet hur man ska bemöta folk som kanske är aggressiva eller upprörda över något och vet hur man kan lösa dem flesta situationerna

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dem flesta
/sqlban [id] [längd] [anledning]
/kick [id] [anledning]
/bring [id]
/noclip
/freze [id]
/revive [id]
/goto [id]
/tpm
/dv
/sqlunban [hex]
/announce
/setjob [id] [jobb] [siffra hur högt uppsatt]
/svban [ger 30 min ban]

Och skulle vilja lära mig mer och mer

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har super lätt att lära mig saker och kan utvecklas väldigt snabbt så jag skulle säga att jag lär mig väldigt snabbt

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej bara på unive för alltid

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inget speciellt

Senast ändrad:
-rep Kan inte reglerna själv. Brukar skrika väldigt mkt tycker han är för ung för göra beslut. Samt kommer han vara partisk. Han kan inte reglerna själv. oseriös person som inte är bra för Unives framtid. När jag var i support satt han o gnällde hela tiden för vi inte kunde ersätta saker o gav staffs -rep för ingenting samt ger dem -rep för att vi inte får ersätta om han inte kan reglerna själv borde han inte heller vara support. Samt är Han inte mogen eller klarar support rolen

+rep, kan reglerna. Väldigt trevlig och skön kille. Ingen är för ung för att göra beslut. Det beror på om man är mogen eller omogen och Zion är mogen till jämförelse med dig som går och advertisar andra serverar i dms. Zion borde bli support! han kan alla regler, kan resonera bra, är trevlig mot folk, osv osv, Han kan även rpa så fattar inte varför ni snackar skit om han. Pinsamt.

-rep Kan inte reglerna själv. Brukar skrika väldigt mkt tycker han är för ung för göra beslut. Samt kommer han vara partisk. Han kan inte reglerna själv. oseriös person som inte är bra för Unives framtid. När jag var i support satt han o gnällde hela tiden för vi inte kunde ersätta saker o gav staffs -rep för ingenting samt ger dem -rep för att vi inte får ersätta om han inte kan reglerna själv borde han inte heller vara support. Samt är Han inte mogen eller klarar support rolen
Du e blacklistad då ska du ej va på forumet och -repa men okej

+rep, kan reglerna. Väldigt trevlig och skön kille. Ingen är för ung för att göra beslut. Det beror på om man är mogen eller omogen och Zion är mogen till jämförelse med dig som går och advertisar andra serverar i dms. Zion borde bli support! han kan alla regler, kan resonera bra, är trevlig mot folk, osv osv, Han kan även rpa så fattar inte varför ni snackar skit om han. Pinsamt.
Tackar

-Rep har haft flertalet scenarion med Zion där han blivit arg OOC från nåt som hänt ingame, Han gillar även att lalla väldigt mycket vilket tyder på att det inte känns som support matrieal.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka