Nekad Zion_terus | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zion_terus

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Zion

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2008

Vad heter du på discord? Zion_terus#4043

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagarna är det 16:30-23:00
helger 16:30-04:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag gick med i discorden 2021-02-10 för första gången

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle såklart hålla kol efter folk som inte respektera reglerna på unive och då ifall dem gör ett grovt regel brott kommer jag klippa händelsen sedan sätta mig support så dem kan få en lång tids ban och inte bara 30min som server vakterna kan ge men annars kommer jag fortsätta med min rp så som jag brukar göra men samt hålla mina ögon extra öppna efter folk som lallar eller bryter mot reglerna

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill kunna bidra med så mycket hjälp som jag kan till unive då jag verkligen älskar denna servern och vill kunna få den till maximal rp nivå

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer för det första va snabb med och banna/kicka folk ifall dem bryter mot reglerna, nummer två jag kommer välja bra beslut ifall det ska va ban eller bara en kick och kommer kunna stå för mina beslut

Varför ska just du bli servervakt? jag borde bli server vakt för jag vill kunna säga till så att unive är en säker plats för alla så ingen ska känna sig osäker när dem spelar utan alla ska känna sig säkra på detta commynity som unive har och därför borde jag bli server vakt så jag kommer kunna känna att jag bidrar med att hjälpa server så mycket jag kan

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli server vakt för att jag vill kunna bidra med så mycket stöd till servern som jag kan samt kunna göra den säker för alla åldrar och alla ska kunna känna sig tryga när dem spelar på unive därför vill jag kunna bli server vakt så jag kan känna att jag hjälper till med att få alla att känna sig tryga på denna server och ingen ska känna sig otrygg

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan alla servervakt kommands då följande /svban [id] /kick [id] /revive [id] /ooc [gör så alla kan se] /svchatt [skriver i sv chatt med andra server vakter]

Är du whitelistad på serven? japp sen långt tillbaka va jag servervakt med

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har haft en black list ja pga att jag fick ett grovt grupp tryck

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive 4 life

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka