Accepterad Zingo09 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zingo09

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,455
Reaction score
37
Länk till din steam profil: 76561199477866120

Ditt Hex-ID: 11000015a74be88

Vad är din discord tagg? Zingo #8217

Vem var det som bannade dig? Queen

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs valde att banna mig för att jag var vid fel plats vid fel tillfälle dvls jag var med på ett scenario där en kille blev skjuten av ett gäng

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag har varit med i Hellraisers tidigare men jag fick en ban och är nu för tillfället icke medlem men dom skulle ha möte idag som handlade om mig och de var när jag kommer tillbaka om jag skulle bli vice president eller sgt så dom skulle ha en omröstning om de sen hade dom även en mayham röstining som jag deltog i vilket jag insåg var dumt, så dom gick ner tog denna killen dom skulle skjuta då frågade jag någon om dom kunde släppa ut mig från hr men dom sa att de inte hade tid så jag blev kvar där när dom skjöt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för jag skulle bara varit med på delen av röstningen som handlade om mig och skita i de andra så efter min röstning skulle jag ha gått ut från hr. Visste inte om att denna regeln fanns så jag ber om ursäkt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad tidigare men kommer inte ihåg vad mina andra bans har varit

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda det var att vara med på röstningen som handlade om mig och sen skita i de andra sakerna som har sagts på mötet och gå ut från hr efter min röstning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig efter min ban är att jag inte ska vara med på scenarion där de kan börja skottas utan gå där ifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag!

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

————————————
📑 Helper + RP Ansvarig
————————————
⚜️ Medlem
————————————
🔪 Kriminell
————————————
🌸 Medlem 2023
————————————
🦸 Servervakt