Nekad Zingo09 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zingo09

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,455
Reaction score
37
Länk till din steam profil: 76561199477866120

Ditt Hex-ID: 11000015a74be88

Vad är din discord tagg? Zingo #8217

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag gjorde fel beslut i en situation som uppstod utanför Galaxy

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här att jag var dörrvakt på Galaxy också kommer de fram en kille som kaxar sig och vill komma in, han vägrade även att ta upp händerna därför gick jag in i f6 för att kunna söka igenom honom för att se så att han inte hade något olämpligt på sig jag såg då att han hade en glock på sig och tog sedan den och sa att han inte kommer in med en glock i fickan där efter började han säga saker som vad gör du vad håller du på med när han egentligen ville komma in därför gjorde jag som jag gjorde. De tog ett dygn för mig att bli bannad för att detta hände igår natt vid 23 tiden och jag blev bannad idag runt 17

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan erkänna att det var jag som gjorde lite fel men killen gjorde också fel då det var ett väldigt lallaigt beteende av honom att han inte ville ta upp händerna så vi kunde söka igenom honom, det var ett misstag som jag ångrar grovt och som aldrig kommer hända igen jag vet nu vad jag har gjort fel och kommer inte göra de till nästa gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare typ 9 gånger och efter varje ban har jag tänkt igenom vad jag har gjort fel så att jag inte ska upprepa felet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda istället för att göra som jag gjorde var att jag hade kunnat ringa dit securitas eller polisen som hade kunnat avlägsna mannen istället för att han skulle stå där och lalla

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig efter bannen är att jag inte ska söka igenom folk med hjälp av f6 menyn och jag kom på när jag hade fått min ban att det var ett dumt alternativ att göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka