Accepterad Zind | Medlem ansökning [EndGaming5220]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zind

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot johansson

Vad är ditt discord namn? Zeno🦍#4542

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2008

Berätta om din karaktär. Abdi shakur är en väldigt trevlig person med mycket energi, Abdi kan dock bli lätt sur pågrundav hans adhd, Abdi är alltid snäll mot folk som är snälla mot han men om man gör något mot hans familj eller vänner så är man körd, Som man kanske förstår är Abdi väldigt beskydande om dom han älskar. Han är kriminell då han växt upp med det under hela sitt liv, hans pappa dog när han var 16 år gammal hans pappa va en ökänd gäng ledare i ett stort nätvärk sverige. sen dess har Abdi själv gott i sin pappas fottspår och följt hans kariär, han är född 1995 och är 27 år gammal, han hade en flickvän som tyvärr också blev skjuten, så han har litar inte på så många och man måste förstäjäna hans till lit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till rolig rpa för kriminella, poliser etc. jag kommer gö allt jag kan för att dom jag rpar med ska ha kul och kunna känna att scenriot dom presic gjorde va kul så att ingen går iväg med en sur minn, jag kommer göra allt i min makt för att min rp ska vara så bra som möjligt och alltid ha suntförnuft i bakhuvudet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa så att den man rpar med ska få ha kul, så att man inte kör för pengar och att vinna, så den man kör med har kul och också har en skans att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? jag är en gammal medlem sen tidigt 2021, men jag och några vänner laddade ner five m och hittade den på det visset.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka