Nekad Zind | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zind

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162135954/

Ditt Hex-ID: 110000147a31592

Vad är din discord tagg? Zeno🦍#4542

Vem var det som bannade dig? Vasse27

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog utt en heavypistol som polis ur frådet och la den i mitt inventory.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tagit utt pistolen ur frådet, det hade varit wipe presic så ingen hade nycklar, jag blev inlåst och glömde och lämna in pistolen i frådet, jag hade då tagit utt den för att kolla hur den såg utt för jag tyckte det var almänt coolt (väldigt dumt), samt pinsamt jag hade den i mitt inventory och glömde lägga in den i frådet igen sen loggade jag för ingen staff svarade när jag behövde en nyckel då det var väldigt tidigt på morgonen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag skulle aldrigt tagit utt den det var pinsamt och idiotiskt av mig vet inte ens hur jag tänkte att det var okej, då det är så långt ifrån okej som det går.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mycket av mina bans var först när jag började på unive (2021 januari - februari) mycket var lall och små mistag aldrig en ban över 5 dagar, det här var min 2 ban på över 9 - 10 månader, jag är en trogenb medlem och jag gjorde fel ett vädligt dumt fel, jag ber verkligen om ursäklt och kommer aldirg göra något liknade igen, jag ber verkligen om en till skans för att vissa min trogen het för unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle aldrig tagit utt den, det var idiotiskt och dumt och pinsamt av mig att ens tänka tanken av det. jag ber verkligen om ursäkt och ber verkligen om en tills skans och lovar att göra bra och framgångsrika scernion ifall jag får en till skans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag det har jag verkligen gjort, man ska alltid tänka skulle man gjort det här irl, självklart inte det var mitt felö och var dumt och pinsamt av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka