Nekad Zind | Ban Överklagan [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zind

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162135954/

Ditt Hex-ID: 110000147a31592

Vad är din discord tagg? Zeno🦍#4542

Vem var det som bannade dig? maze4k

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det kom en kille och vdma oss och slog oss när vi var och skulle snakca med gambino, det har jag klipp på, då hoppar ja in i vår bil dom krockar och doms bil går sönder sen när han lagar sin bil körde ja in i bilen och så hamnde bilenpå honmo vilket var otroligt dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade kört in i hans bil så den hamnade på han så han flög omkull.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte fel aktig, jag gjorde fel, det är ingen sandlåda där någon kastar sand på än så ska man inte kasta tillbaka det var dumt oh pnsamt av migg. att köra på hans bil så att jag råkade vdma han. jag blev sur för att han förstörde för oass när vi förskte va sociala så min adhd kickade nte och jag körde på honom vilket jag inte är stolt över och det är ingen bort förklring jag säger bara hur det va och vad sm hände.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag, jag har kört på servern sen 2021 januari jag har många felaktigta bans ch 95% av alla har blivit godkända eller va en mild ban på typ 5 timmar osv, men jag har bliit mycket bättrte på att rpa men det hära var ett dligt exempel ett extremt dåligt exempel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle aldrig gjort samma tillbaka skulle bara tagit mina klipps och gjort en anmälan då jag gjorde lika mycket fel om inte mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag, det är alltid bättre att hitta ett sätt att lösa problemt än att göra det värre och göra tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka