Inaktuell Zind | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zind

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot karlsson

Vad heter du på discord? Zeno🦍#4542

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill bli medlemskaps ansvariga för att vissa mina framföter och viss vad dena servern verkligen betyder för mig, mitt mål i framtiden kommer att bli att komma med i staff teamet som helper och jobba mig upp, men det som verkligen fick mig att vila ansöka till ma är att jag vill få in nya medlemar till servern så dom också kan hitta rätt som vi alla andra gjort, jag vill hjälpa servern så gått jag kan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni bord välja mig för att jag har tidigare erfarenheter inom staff yrket då jag ar varit helper innan men jag tycker detta nya system är mycket bättre ma - helper osv., jag är inte rädd frö att ta beslut och jag vet när man måste viss framföterna och verkligen säga ifrån, jag är en snäll och omtenksam person och vill alltid folk det bästa jag är inter partiskt har man gjort fel ska man få sitt straff vilket jag tycker är jätte bra och äslakr staffs, ma som gör sånt. jag är en bra lyssnare och ganska pratglad men ber man mig vara tyst så är jag det såklart men jag äslkar att sprida glädje och jag tror att jag skulle greja det här super bra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska alltid bemöta folk med en god ton så att dom man bemöter känner sig trygga och öppnar upp sig och vågar prata med än, som sagt är jag en lyssnare och tar verkligen in det folk säger det siter fast där som klister jag har märkt att för många när man säger saker går det in i ena örat och går ut lika snabbt ur det andra och då syftar jag inte bara på staffs och så utan också utanför spelet jag vet hur det känns att kunna han någon att prata med när man mår dåligt osv, men man ska alltid bemöta folk med en god ton och ett leende på läppar inte tex sucka osv, har man en dålig dag så får man biat sig i tungan.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill att medle rollen ska vara speciell man ska ha den om man förkännar den, medlem rollen ska vara en heder grej tycker jag och om man inte kan behandal rollen med respekt och vissa att man förstjänar den, det ska vara en roll som man ska kunna ha kul med och ha flera möjlighetert med som olika jobb så småning om kanske bli kriminell. jag vill att medlem rollen ska delas ut och bäras av folk som förstjänar den och kan "behandla" den rätt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? man ska kunna alla grund relger och man ska verkligen veta vad suntförnuft inebär, som ny medlem förstår jag om det går lite trögt i början men har man varit medlem ett tag ska du defenetift veta hur man har social rp hur man beter sig mot andra, när ooc chanten ska användas och att dne inte används i scenrion. jag kommer se till att dom nay medlemarna starta på e bra sida men hög och bra social rp, jag ska lära dom allt jag kan och lite mer. <3!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? mitt ansvar skulle varit att ta hand om medlemarna som har ite svårt med rp jag kommer vara väldigt aktiv i pm så om någon skriver en fråga till mig i pm så svara jag så sanbbt jag kan med ett bra svar! vi kanske inte kommer ha lika mcyket ansvar som helper och uppåt men vi ska ändå se till att servern är på sin bästa sida och så den verkligen vissar sian framföter genom att ta in ya kuniga medlemar.

Hur ser din aktivitetet ut? Lov/helg : 09:00 - 05:00, Veckodagar 16:00 - 23:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka