Nekad zIn | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zIn

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199110893679/

Ditt Hex-ID: steam:11000014495306f

Vad är din discord tagg? zzzzexe

Vem var det som bannade dig? Rozii men toris har hand om den nu.

Bild på banmeddelande: dsa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom att jag bröt mot serverns regler genom att fuska, och det förstår jag och tar ansvar över, det är helt på mig och ber om ursäkt för att jag sabbade spel utlevelsen för alla andra som spelar på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hade precis lämnat triad och skulle gå med syrianska då jag och en kompis åkte med syrianska för att köpa ut vapen efter det så åkte vi till banken tog ut pengar, sedan åkte vi tillbaks till syrianskas gäng hus där vi skulle bli anställda i gäng panelen, då min vän blev bannad för fusk och då fattade jag att staffsen visste och sedan blev jag också bannad för fusk och ångrar att jag fuskade så mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel, jag tar ansvar för mitt beteende och jag vet att jag bröt mot serverns regler och även om det var ett dumt beslut så tänker jag inte göra någon bortförklaring, utan jag förstår att ni gjorde rätt i att banna mig men jag ber om en chans till att vissa att jag kan bättre än sist.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för powergaming (rån via darkchat) sen är det bannen för fusk som jag ångrar och inte är stolt för överhuvudtaget. har lärt mig väldigt mycket ifrån bannen för powergaming och har där efter inte gjort om det. Jag blev bannad för fusk och det tänker jag inte säga emot för det gjorde jag och det var väldigt dumt och ogenomtänkt beslut som jag ångrar grovt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde haft mer respekt emot servern som jag spelar på. reglerna finns för en anledning och dom gäller mig också ångrar så himla mycket att jag ens laddade ner fusket och skulle bara spelat som alla andra och kunnat vissa att jag inte behövde fuska för att vinna, och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att bli bannad har fått mig att inse vilket misstag det var att fuska på servern som jag spelade på varje dag och jag önskar att jag bara hade kunnat ta tillbaks det jag gjorde, jag förstod inte riktigt innan hur mycket jag uppskattade servern förrän nu när jag inte kan spela mer. Jag vill bara kunna rpa med vänner och kunna va social och prata med alla som spelar och bara känna gemenskapen igen, och om jag får en chans till så kommer jag inte göra som samma misstag igen allt jag vill är bara att bidra positivt till servern och kunna bygga upp ett bättre förtroende igen och vissa att jag kan göra annorlunda.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka