Accepterad zIn | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zIn

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199110893679/

Ditt Hex-ID: steam:11000014495306f

Vad är din discord tagg? zzzzexe

Vem var det som bannade dig? Roziii satte bannen åt toris

Bild på banmeddelande: 113059-8c7518c62e2974cd16884c8439c4ed5e (1).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag valde att fuska som strider emot serverns regler och gjorde det tråkigt för dom andra som spelar på servern och vill bara säga hur hemskt ledsen för dom handlingarna som jag begått.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så natten till den dagen jag blev bannad så fick jag ett fusk av en grabb ingame och jag hade tråkigt och öppnade det helt på mig sedan på dagen skulle vi gå med ett nytt gäng eftersom vi precis lämnade vårt förra, han som jag fick fusket av hade råkat streama i gäng dc och bossen tog screen shot en vecka innan och skickar in det tills staffs när vi lämnade då jag såg att staffs speccade och då fattade jag att något skulle hända, så vi åkte och köpte vapen med detta gäng och precis när dom skulle anställa oss så blev grabben som jag fuskade med bannad och sedan jag efter någon minut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen var inte felaktig, i början tyckte jag det var kul eftersom att folk säger att massa andra fuskar så jag ville också testa men jag fattar nu i efterhand att detta blev inget bra och vill bara kunna vissa på något sätt att jag inte behöver fuska på ett tv spel för att kunna vinna hela tiden och förlora också, vet inte hur jag ska säga för att bevisa att jag seriöst vill vissa att jag kan bättre och att en ny chans hade gjort så att jag kunde vissa att jag talar sanning, man får gärna specca mig så att man ser att jag kommer Rpa som aldrig förr utan jag vill bara kunna vissa för spelarna och staffsen att jag inte är som alla fuskare och måste fuska på allt utan att jag gjorde ett jätte dumt beslut som jag ångrar och försöker skriva så bra jag kan för att vissa att det jag säger är sant, så allt jag verkligen ber om är en ny chans att börja om och vissa att jag vill bättre än vad jag gjorde sist, Tack.!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. innan har jag blivit bannad för powergaming vid testmedlem, hade precis börjat spela fivem igen och tänkte inte mig för på hur jag spelade och har efter lärt mig mycket och det hände aldrig igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte laddade ner fusket den natten utan bara kunde fattat konsekvenserna som skulle komma när jag valde detta beslutet, och som jag sagt innan förlåt asså genuint förlåt för att jag valde att göra som jag gjorde ångrar det och vill bara komma tillbaks och Rpa med vänner utan något fusk och bara följa reglerna som alla andra, och ni kan specca mig och jag svär på allt jag kommer vissa att jag kan bättre och vill andra på hur jag har gjort innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig för mycket efter denna ban, jag fattar nu hur mycket jag sumpa för mig när jag valde att fuska och hur dum jag känner mig att jag ens kunde falla till den nivån så att jag behövde fuska, utan dom som inte fuskar borde vara så stolta, när jag blev bannad så fattar jag vad jag har gjort nu inser jag vad jag skulle gjort och inte fuskat på den servern som jag la ner pengar på och gilla att spela på, så ja det jag har lärt mig är att även om du fuskar så kommer dom komma på dig och man förlorar bara på det och tänker inte låta det hände igen.!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår helt.!

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant.

Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr.

Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

jag kan betala. men har daglig swishgräns så jag kan fixa det imon om det är ok.!

Absolut, kontakta mig i PM för vidare diskussion.

ah har addat dig står de men testa att adda mig kanske heter zzzzexe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka