Nekad zIn | Ban Överklagan [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zIn

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199110893679/

Ditt Hex-ID: steam:11000014495306f

Vad är din discord tagg? zzzzexe

Vem var det som bannade dig? Roziii satte bannen åt toris

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för fusk och jag ångrar det grovt därför gör jag en ban överklagan och vill bara säga att jag ångrar det och vet att det var ett jätte dåligt beslut att fuska. jag fattar att jag blev bannad och jag tar åt mig, jag vill bara säga att jag är hemskt ledsen att jag har förstört upplevelsen för andra spelare på det sättet som jag har spelat, jag har lärt mig mycket efter jag blev bannad och fattar nu vilket stort misstag jag gjorde och ber nu om en ny chans att bevisa för er att jag inte är samma person som behöver fuska utan jag vill bara komma tillbaka till servern för att vara social och rpa och ha det kul med gamla vänner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad ifrån unive så bestämmde jag och en kompis att vi skulle bytta gäng då vi åkte ner till syrianska för att gå med dom, vi åkte och köpte ut vapen och bara åkte runt lite, när vi kom tillbaka till deras gänghus så blev min kompis bannad för fusk och sedan efter ett tag så blev jag också det, då någon timme innan så riktade jag vapen vid piren och hamnade i en skott lossning som när det jag har gjort att man kunde se min aimbot, och jag tar ansvar för allt jag gjorde och ber om en ny chans på sevrern för att vissa att jag kan spela rättvist och kan följa unives regler.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var verkligen inte en felaktig ban det var mitt fel som ens började fuska och jag ber som hemskt mycket om ursäkt jag ville aldrig förstöra för någon, då jag hade fusket i 2 dagar så inser jag hur ovärt det var och ångrar att jag laddade ner det när min kompis sickade det till mig, och just då när jag fick fusket så fattade jag att det var ett dåligt beslut eftersom att jag vet att ni alltid kommer på dom som fuskar tillslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming under testperiod

är den enda bannen som jag har fått om man inte räknar med den som jag har just nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha fuskar överhuvudtaget utan spelat rättvist utan att förstöra för någon annan och även om det var bara 2 dagar jag fuskade så skulle jag bara spelat rättvist så att alla får en bra spel upplevelse, just då i studen så fattade jag inte och insåg inte hur mycket det skulle ta på mig om jag blev bannad som föra att jag ångrar mina val jätte mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag fattar nu hur allvarligt det är att spela med fusk och hur mycket det tar på dig när man blir bannad på den enda servern man tycker om att spela på och även om jag fuskade en kort tag så ångrar jag det så mycket och jag vill bevisa att jag inte kommer göra samma misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka