Nekad Zime | Ban Överklagan [Liam0000]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zime

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873658350/

Ditt Hex-ID: 1100001367143ee

Vad är din discord tagg? Zime06

Vem var det som bannade dig? Liam0000

Bild på banmeddelande: liam0000.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag gjorde ett regelbrott och pitta och lallade vid gänghuset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var hemma vid mitt gäng hus och vi skulle prices åka till ett gäng möte så vi alla sammlades hemma och då väljer då en person att börja pitta mig och massa andra så jag blev lite sur så jag börja pitta tillbaka och då vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är inte en felaktig ban då jag gjorde fel och är medveten om det och detta kommer inte hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte riktigt alla men dom flesta va när jag va ny till unive, men en gång var det för att jag gjorde krim utan krimroll och en annan när jag körde över lite gräs med en ganska låg bil och en va när jag och minna kompisar gjorde bankrån och använde en för snabb bil och sen en att jag inte rpa på skador när jag blev påkörd och en annan var när jag inte rpa på att ta ut delar från bakluckan när jag lagade bilen och sen att jag körde 300 i stan och sen att jag körde in i en person lite löst när dom körde in i mig och så lalla jag lite och sen va det krim utan krimroll och sen va det när jag och min kompis körde runt i våra monster trucks och inte rpa på skador och en när jag körde utan däck och inte rpa på det och sen va att jag välte bilen och inte rpa tillräckligt på skador och den senaste va att jag körde 200km/h i stan sedan har jag blivit avstängd några gånger till men jag minns inte dom men jag tycker att jag har lärt mig mycket utav dom har

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva en report eller inte börja pitta tillbaka när han började pitta mig väldigt dåligt gjort av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort och det kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Tillbaka