Accepterad Zime | Ban Överklagan [dalle_4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zime

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873658350/

Ditt Hex-ID: 1100001367143ee

Vad är din discord tagg? zime06

Vem var det som bannade dig? dalle_4

Bild på banmeddelande: dalle_4 banbild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag emote abusa igen dörren för att hämta min bil som hade buggat under marken

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt i min bil och åkte på motorvägen sedan bugga jag under marken och hämta i något litet rum med bilen och då skrev jag report och fråga om jag kunde få bring upp och jag fick det men bilen va ju kvar där nere så då skrev jag en till report och fråga om dom kunde bringa upp bilen också dom sa att det inte gick och istället så spawnar dom in en ny till mig sedan åkte jag och hämta min kompis och åkte då tillbaka till det stället där min bil va och skulle då försöka att få ut den jag sprang runt hela huset för att kolla om man kunde gå in nånstans men det gick ju inte så då tänkte jag att jag bara skulle kolla om det va något inne i huset så då emote abusa jag igenom dörren och det va ju inget där inne så jag bugga ju under marken igen och hamna utanför huset ingen och då skrev dalle_4 i /me kom support omgående så då hoppa jag support och han sa att jag skulle få en ban för emote abusa jag försöker berätta för han varför men han vägrar lyssna och bannar mig då i 7 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde absolut fel när jag emote abusa men tycker inte det är en 7 dagars ban för det tycker han kunnde prata med och lyssna på varför jag gjorde det och istället ge mig en varning eller något istället andra staffs och helpers tycker också 7 dagars ban för det där är orimligt har också hört att 320 själv har sagt att man inte ska banna för milda regelbrott direket och istället prata med motparten som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte riktigt alla men dom flesta va när jag va ny till unive, men en gång var det för att jag gjorde krim utan krimroll och en annan när jag körde över lite gräs med en ganska låg bil och en va när jag och minna kompisar gjorde bankrån och använde en för snabb bil och sen en att jag inte rpa på skador när jag blev påkörd och en annan var när jag inte rpa på att ta ut delar från bakluckan när jag lagade bilen och sen att jag körde 300 i stan och sen att jag körde in i en person lite löst när dom körde in i mig och så lalla jag lite och sen va det krim utan krimroll och sen va det när jag och min kompis körde runt i våra monster trucks och inte rpa på skador och en när jag körde utan däck och inte rpa på det och sen va att jag välte bilen och inte rpa tillräckligt på skador och den senaste va att jag körde 200km/h i stan sedan har jag blivit avstängd några gånger till men jag minns inte dom men jag tycker att jag har lärt mig mycket utav dom har

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju kunnat åkt därifrån med den inspawnade bilen och inte åkt tillbaka för att hämta min bil och emote abusa

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte emote abusa igenom dörrar för att hämta min buggade bil

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka