Inaktuell Zimbabwe | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zimbabwe

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord? Zimbabwe#6821

Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? på skoldagar: mån: 17:00 till 22:00
tis: 16:25 till 22:00
ons: 16:00 till 22:00
tors: 17:00 till 22:00
fre: 15:30 till 00:00
lör: 13:00 till 00:00
sön: 13:00 till 00:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig till att vilja bli trainee på just Unive är att jag gillar verkligen att hjälpa till med servrar så att dem får mindre spelare som inte sköter sig med mera. Jag har spelat på unive så pass mycket så jag märker att om jag blir trainee så kan jag göra en liten skillnad samt underlätta för staffs och det kan innebära att jag får bort spelare som inte alls kan sköta sig ingame ,samt personer som inte kan gå efter reglerna och följa dessa. Detta förstör för andra i scenarion och för andra spelare och därför är det viktigt att dessa personer ryker från servern och får lära sig av sina misstag.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? jag kan specca en del och minska på allt lallande som händer på servern och jag kommer göra så servern blir bättre och att det inte är massa grabbar som bara förstör och bryter mot regler

Hur länge har du spelat på Unive? 6-7 månader

Har du några tidigare erfarenheter? jag har tidigare erfarenheter att vara en staff på en annan server och jag skötte mig och jag vet redan vad jag ska göra och jag kommer verkligen inte fucka upp detta ifall jag blir trainee och jag kommer bara sköta mig riktigt mycket

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle nog säga att jag har väldigt goda kunskapar när det gäller staff relaterade kommandon. Har som sagt varit tidigare staff här på Unive och har dem lärt mig dem ganska snabbt och hur och när dessa bör användas beroende på situation osv. /sqlban - Du bannar en person /sqlunban - Det kommandot unbannar du en person med! /sqlbanhistory - Kolla anledningarna till bansen som personen har fått o vilken staff som har utfört banen! /sqlbanoffline - Detta kommandot gör så du kan banna en person som har gått offline med ett permid! /sqlsearch - Detta kommandot letar fram permidt på personen som kan användas i ./sqlbanoffline kommandot /kick - Du sparkar personen från servern! /bring - Du tpar en person till dig! /goto - Du tpar dig till en person! /toggleid - Du ser idet på personen ovanför huvudet! /freeze - Du fryser personen så han inte springer iväg! /revive - Du återupptar personens liv! /giveitem - Du ger en person saker som är tillgängliga på servern! Staff relaterade kommandon /noclip - Du får flymode! /spec - Det är som noclip fast den automatiskt flyttar dig till en specifik spelare. /announce - Du ger ut ett viktigt meddelande till hela servern! /giveitem [ID] gusenberg [antal vapen] [TOMMY GUN] /giveitem [ID] assaultrifle [antal vapen] [AK 47] /giveitem [ID] microsmg [antal vapen] [UZI] /giveitem [ID] Pistol [antal vapen] [COLT] /giveitem [ID] switchblade [antal vapen] [FÄLLKNIV] /giveitem [ID] knife [antal vapen] [KNIV] /giveitem [ID] machete [antal vapen] [MACHETE] /giveitem [ID] crowbar [antal vapen] [KOFOT] /giveitem [ID] bat [antal vapen] [BASEBOLLTRÄ] /giveitem [ID] poolcue [antal vapen] [BILJARDPINNE] /giveitem [ID] golfclub [antal vapen] [GOLFKLUBBA] /giveitem [ID] pistol_ammo [Antal] /giveitem [ID] rifle_ammo [Antal] /giveitem [ID] smg_ammo [(Antal) /giveitem [ID] shutgun_ammo [Antal) /giveitem [ID] Pump_shotgun [antal vapen] [SHOTGUN] /giveitem [ID] weapon_combatpdw [antal vapen] [COMBATPDW] /giveitem [ID] carbinerifle [antal vapen] [CARBINERIFLE] /giveitem [ID] smg [antal vapen] [SMG] /giveitem [ID] combatpistol [antal vapen] [TJÄNSTEPISTOL ] /giveitem [ID] stungun [antal vapen] [TASER ] /giveitem [ID] nightstick [antal vapen] [BATONG ] /giveitem [ID] flashlight [antal vapen] [FICKLAMPA ]

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Tillbaka