Accepterad ZiKo | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZiKo

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199207118911/

Ditt Hex-ID: hittar inte mitt hex-id ni får gärna hitta det om ni kan.

Vad är din discord tagg? ziko.111

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-06-19 230728.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag repetivt valde att köra in i en grupp människor vid sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil och såg en grupp av tre personer stå vid sjukhuset och prata vid en bil på parkeringen. Jag valde att åka med full fart och whippa bilen åt sidan så jag träffade alla tre på samma gång. (väldigt dumt val och ångrar det jätte mycket)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban. Jag gjorde fel och det står jag för. Jag förväntar mig inte överklagas eftersom jag gjorde fel och skyller inte på någon annan men ångrar det otroligt mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde Unive mycket för ett tag sen och då blev jag bannad ett par gånger. Minns bara en gång då jag blev permabannad för C-logg vilket jag överklagade och tyckte var felaktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ignorera att de stog där helt och bara rollspela som en vanlig människa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen. Jag vet faktiskt inte varför jag gjorde som jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Ni får ta er tid🙏

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka