Accepterad zikes | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zikes

Icke Medlem
Meddelanden
235
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/076532568644679635678/

Ditt Hex-ID: 110000140dd38ca

Vad är din discord tagg? jesi#0366

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror för att bosse inte viste att jag hållde på och skriva (/me on i hela kroppen) jag ska själv inte säga att det var hans fel men jag kan förestå när man skriver i /me så kan jag inte RP med ljud jag försökte jag skrev i OOC att jag onte nuddade han för att den som körde andra bilen som jag crasha med laggade så han var långt sen buggades han framför mig på min skärm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner skulle sälja vi körde vi på motorvägen jag skulle köra om de för min bil var snabbare men det gick inte som plan så jag krascha och flippade typ 3 gånger jag skrev i OOC att jag inte nudda men sen RP jag med ljud jag sa ajjj jag skulle skriva i /me men hinner inte göra innan jag blirbannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Själv tycker jag att Bosse borde väntat efter jag har RP skadad sen borde han utgå från det än istället banna direkt jag hann dirket inte RP jag blev bannad efter 5 sek men jag ska inte skylla på Bosse han har gör bara sitt jobb

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första var att jag var nybörjare och gick och sparka på någons bil det var första gången, andra va att jag plocka vlomer och bearbeta och det var powergaming,snutförluft, tredje var att jag körde för snabbt på vägen och det var snutförluft, fjärde var nu denna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunnde RP istället för skriva /me men eller ksk skirva /die för inte så verkligt att man skulle överleva det som hände

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet ej direkt om jag lärde mig men jag vet nu att jag borde skriva /Die i den sinario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? det klart

det var inte alls mycket inelvelse i ditt rollspel det var mest tyst och ingen reaktion på flera sekunder. därav bannades du, men du får en ny chans :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka