Accepterad Melvin123 | Ban Överklagan [smygen_smurfen69]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin123

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119070448/

Ditt Hex-ID: steam:11000014511f4f0

Vad är din discord tagg? 720melvin

Vem var det som bannade dig? Smygsmurfen

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250928132622.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sköt en gärningsman som polis medans jag höll en grabb som jag inte kunde släppa då server grunden är lite fuckad just nu. Jag antar att smygsmurfen ansåg att det var orealistiskt och fel och därav bannade han mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi jagade en gärningsman som simmade, till slut drunknade han och jag hoppade ner i vattnet och plockade upp honom. När jag kom upp på land försökte jag släppa honom samt skrev till honom att relogga så jag kunde utföra hlr på honom. Han svarade inte då han hade gått afk. Sedan började en kille hota och slå min kollega så då behövde jag skydda min kollega och på grund av detta blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban, jag köper absolut smygsmurfens resonering men jag anser att jag inte borde straffas på grund av att servern är som den är just nu med alla buggar. Alltså man kan dra det till att det var ett regelbrott men jag ser inte riktigt vad jag skulle kunna göra bättre bortsätt från att typ skriva /me släpper, men jag tycker inte det skulle adderat mycket till rpn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad innan och lärt mig hur man ska spela för motpartens vinst och skapa roliga sceanrion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, som sagt hade jag kunnat skriva typ /me släpper eller /sme håller inte i honom men jag tänkte att det redan var självklart att jag inte faktiskt höll i honom om det inte var för denna bug. Man kan inte skjuta medans man bär någon så därav tänkte jag att det redan var självklart att det var på grund av buggen jag bar honom och inte att jag försökte skjuta medans jag bär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte ta 'shortcuts' utan rpa propert och se till att min rp är tydlig vid buggar osv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka