Riktlinjer Zeys12 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zeys12

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget Ab

Vad heter du IRL? Mitt namn irl är Jakob.

Vad heter du på discord? deadbubba taggen hitta ja ej

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? hyffsat länge ändå, jag skulle säga typ 2 månad :D Kommer spela betydligt mer!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka vara så social som möjligt inom arbetet, Jag kommer utveckla aktiviteten inom jobbet då det bara finns en biträdande som jag aldrig sett online ingame. Jag kommer utveckla detta jobb inom att ta intervjuer med dom som visar intresse av detta jobbet. jag är en person som visar intresse av saker, Jag är kreativ, Disciplinerad, Men framförallt Positiv och tålamod. jag kommer då och då göra en aktivitets kontroll så jag ser vilka som jobbar och vilka som ej jobbar. Jag kommer se till att inge korrupt sker inom yrket även med sina närmsta vänner då jag är noga inom sånt. Jag har koll på mina anställda och jag ser hur dom jobbar så kan jag se om dom för en upphöjning eller kritik inom yrket. Jag hanterar kritik bra vilket det finns många som inte gör. Jag kommer se till att intervjun inte har bara lätta frågor utom frågor som ska vara väll utvecklad. Jag har gärna en guide runt stället för folk som inte vet hur båtbolaget ser ut. Jag kommer se till att alla sköter sig och inte lallar inom yrket och visar potential när det jobbar. Med dom nyanställda kommer jag göra en liten genomgång vad som få ske och icke ske. Jag kommer fisa faktura system och båtsystemet. Jag frågar om dom har bra kundbemötande och ser till sen så att dom verkligen har ett socialt positiv bemötande till våra kunder. Sen kan vi har så att kunder kan läna lite kritik hur bra man gjorde jobbet :D

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare erfarenheter inom yrket då jag har jobbat på andra servers och varit anställd här 1 gång. Jag har erfarenhet inom rp och kundbemötande osv. Jag har jobbat inom andra jobb här på servern med ett fakturasystem så att jag vet hur det funkar. Jag har också erfarenhet inom rekretering så det ska inte vara några problem :D Sen så är jag lojal.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag själv ser mig som en väldigt aktiv person då jag brukar gibba på natten och dagen. Jag är aktiv på discord osv. Men när jag är på träningar eller bortrest su brukar jag bara vara aktiv på dc då jag inte kan vara ingame :D Men jag försöker göra det bästa av situationen. Mån: 13:00 - 23:00 om inte natt också samma med tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope.

Har du läst våra Regler? Ajemen!

Tillbaka