Accepterad Zex | Ban Överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zex

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274520852/

Ditt Hex-ID: 110000112bb2714

Vad är din discord tagg? 1zex.

Vem var det som bannade dig? Hellsnow (Analytikern)

Bild på banmeddelande: ban från Analytikern.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Analytikern valde banna mig för att jag gjorde ett misstag som jag inte borde ha gjort jag failrpade då genom att ta kropp genom bilen som var väldigt dumt av mig och jag borde veta bättre än detta seriöst, Jag kan rpa och vet hur man rpar men kl var mycket och var trött och tänkte inte riktigt igenom vad jag gjorde. Väldigt dumt av mig som de jag gjorde och lovar att jag inte kommer göra om detta kan lova er detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg min polares kropp i vägen död så jag tänkte åka och hämta han, Sedan så tänkte jag inte riktigt utan bara tog han genom bilen som var väldigt dumt av mig verkligen kommer verkligen inte göra om detta lovar det. Klockan var väldigt mycket och tänkte inte riktigt vad jag gjorde väldigt dumt av mig att jag gör ens så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var 100% korrekt ban från Analytikern verkligen jag gjorde fel och borde tänkta efter innan vad jag gjorde istället för att göra de direkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra mycket annorlunda kunnat hoppat ur bilen och tagit kroppen men istället gjorde jag inte de och de var seriöst riktigt cp av mig borde inte ha gjort så utan istället hoppat ut och tagit kroppen som en vanlig person hade gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig verkligen av denna ban och lovar att jag inte kommer göra om detta och de kan jag till och med bevisa er att detta kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Jag kommer godkänna dig på banöverklagan då jag känner du lärt dig o faktiskt förstod direkt vad du gjorde för fel vilket du skrev i min pm direkt du blev bannad, undvik bara att göra om detta i framtiden❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka