Accepterad Zevz | Medlem ansökning(Ebbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zevz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? realzevz

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Junior Falkenberg, 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, lättlärd, entusiastisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Junior Falkenberg har precis tagit flyget från Tyskland till sverige då han gärna vill komma tillbaka till sin släkt. Han blev tidigare mobbad i staden och fick flytta till tyskland, men nu vill han ge igen. Junior vill gärna börja arbeta som polis eller till exempel mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är relativt ung men jag kan mina grejer, jag kommer bidra med social rp samt så kommer jag troligen inte inskaffa kriminell roll, vill gärna jobba på de befintliga arbetsplatserna som finns nu. Jag är lugn och älskar att rpa på en seriös och mogen nivå. Jag vill även kunna uttöka min egna rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att acceptera i vissa scenarion att jag förlorar t.ex ifall någon drar fram ett vapen och försöker råna mig så kommer jag ge grejerna direkt för att det ska vara så realistiskt som möjligt samt att följa reglerna. Ett annat scenario kan vara att en hel del massa personer springer mot mig och istället för att slåss eller springer iväg så tar jag upp händerna osv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, har varit medlem 2022 och bröt inga regler då.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp: Man följer inte motpartens krav vid t.ex ett rån, NLR: New life rule att man inte ska komma ihåg efter döden, RDM: Random Death Match man ska inte slå någon eller döda utan anledning, VDM: Vehicle Death Match man ska ej använda sitt fordon som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Hej @Zevz jag ser att du har en annan svensk rp server i din status på discord. Är du villig att lämna den för att bli medlem på unive?

Du har 24h på dig att svara innan din ansökan automatiskt nekas.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka