Nekad kalle21 | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kz28_1

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Junior

Vad är ditt discord namn? kz28_1

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Akhim/2000-03-13

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, snäll, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdi har planer för att bli polis fast han tror inte det kommer att se för när han var yngre så ville han alltid bli en stor kriminell med sina klasskompisar. Fast om det kommer gå bra för Abdi så kommer han bli polis fast om han inte blir godkänd på polis intervjun så kommer han att ta andra vägar som då kommer att vara Kriminalliteten med sina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med seriös rp nivå, och kommer göra en roligare rp för andra med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att båda partner ska ha lika roliga scenarion och inte bara jag som ska vinna hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit några regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, att man dödar någon med sitt fordon/fordon som sitt vapen. Rdm. random death match/ dödar en utan anledning. PWG. rpar ej på skador

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad
Anledning:
Inte kompletterat din ansökan i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka