- Meddelanden
- 63
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? gren's gokart
Vad heter du IRL? Arthur
Vad heter du på discord? zevy8545
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och 5 månader ish
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? om jag blir chef kommer jag lägga mycket tid på arbetet och bygga upp företagen på ett bra arbetsmiljön för mina koligor. jag kommer anställa kompeteta arbetare som kan visa att dem är pålitliga och har bra förmåga att hjälpa mig bygga upp detta arbete. jag kommer även leta efter samarbeten som är vill arbeta med oss. detta arbete låter riktigt spännande.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? motor sport är bland det bästa jag vet och har en stor passion för motorer. därför söker jag till detta jobbet. jag har varit ledning olika jobb och är mogen för att ta olika beslut.
Hur ofta kommer du vara inne? går i 9an nu. men är fortfarande aktiv de flesta dagarna
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Arthur
Vad heter du på discord? zevy8545
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och 5 månader ish
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? om jag blir chef kommer jag lägga mycket tid på arbetet och bygga upp företagen på ett bra arbetsmiljön för mina koligor. jag kommer anställa kompeteta arbetare som kan visa att dem är pålitliga och har bra förmåga att hjälpa mig bygga upp detta arbete. jag kommer även leta efter samarbeten som är vill arbeta med oss. detta arbete låter riktigt spännande.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? motor sport är bland det bästa jag vet och har en stor passion för motorer. därför söker jag till detta jobbet. jag har varit ledning olika jobb och är mogen för att ta olika beslut.
Hur ofta kommer du vara inne? går i 9an nu. men är fortfarande aktiv de flesta dagarna
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja