Ej Antagen _flazh2.0 | Chef-jobb ansökan [Soren's Gokart]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_flazh2.0

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Strandberg's Gokart

Vad heter du i verkligheten? Hugo

Vad är ditt användarnamn på discord? _flazh2.0

Ange ditt födelsedatum: 12 Juli 2011

När fick du medlemskap på Unive? typ 1 år sen lite mer svår att vetta då jag gjorde nytt konto och fick rollerna så vet inte över 1 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har en bra grundläggande kunskap inom chefs jobbet jag har ett bra ledarskap som kan utveckla hela jobbet till att bli mer aktivt och mer seriöst jag vet hur man skapar en positiv arbetsmiljö sedan kan jag också lössa många problem jag har ett bra problemlösningstänk som kan hjälpa jobbet med att lösa sina problem inom jobbet eller med personalen jag har med en bra kommunikation med alla kollegor som kommer jobba så vi kan jobba hela tiden jag kan också prata till mig bra samarbeten med olika bolag så som trygghansa, Securitas , och mycket mer men det är inte allt jag har också en strategisk som kan hjälpa oss att göra bra planer som event och mycket mer och lägga upp mål för oss så vi kan jobba framåt med företaget jag kan med hantera svåra samtal och detta kommer vara användbar när man sitter på chef positionen

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag har tänkt mig att ha öppet nästan varje dag så det har varit inaktivt nu länge och sen kommer jag att fixa bra personal och långsiktiga mål så som att ha event och stora och roliga kvällar på Strandberg's Gokart kommer hålla i tävlingar och mycket mer och jag kommer se till att fixa detta om jag får platsen som chef

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? 5-6 timmar om dagen kommer ha öppet alla helger och lite på vardagarna jag kan minst en timme sen kommer jag anställa bra folk så vi kan ha öppet alla dagar

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka