Vidare till intervju Zevqxz | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

padthai

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? theooo232

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Eriksson, 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, hjälpsam, kort stubin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Lukas Eriksson och är 23 år han har haft en tuff uppväkst och har ett stort intresse i bilar speciellt Volvos och lite gammlare modeller. När Lukas var 13år gammal så dog hans pappa av cancer som upptäcktes sent och han gillar inte att prata om det och på grund av det så missa han väldigt mycket av sin skolgång och vart sjukskriven. Hans mamma var inte där för han och tvingade iväg Lukas till skolan men han gick ofta hem utan att säga det till någon som gjorde att skolan och hans mamma vart oroliga till varför han gjorde det så han fick många sos anmälningar emot sig. Lukas fyller nu 19år och han blev ut kastad ur hemmet, han vart detta på grund av att hans mamma aldrig gillade Lukas så mycket så Lukas vart indragen till kriminaliteten utan att någon visste det men han behövde käna pengar på något sätt då han hoppa av gymnasiet och hade jätte dåliga betyg men han gjorde några små jobb åt ett litet kriminellt gäng där han käna 2-2.5 tusen pär jobb men en av dessa kriminella vart Lukas bra vän med han

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och långsiktig RP genom att skapa scenarion som involverar fler spelare, driva konflikter med ett syfte istället för att bara skjuta, bygga relationer med både civila och kriminella samt bidra till ett aktivt community. Jag gillar att skapa RP som ger andra något att spela på och ser till att mina handlingar leder till roliga och utvecklande situationer för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv. Man ska tänka på att båda ska få bra RP och ibland låta den andra vinna om det gör scenariot roligare. Det viktigaste är att skapa bra RP och inte bara försöka komma undan hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, fear rp. Jag hoppade ut och sköt en som riktade på mig och det var fel. Det lärde jag mig av.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming = Inte RPa på skador, PWG2 = Spela för makt och pengar, Cop bait = Få polisen att jaga dig med mening, Fear RP = Inte RPa rädd om någon tex skulle rikta vapen mot dig. Meta gaming = Använda information OOC ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nix

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka