Accepterad Lelle321 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lelle321

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lexus

Vad är ditt discord namn? Lelle9253

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lukas Eriksson 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rutinerad Ensam Motiverad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Lukas Eriksson och är 23 år. Han har haft en tuff uppväxt och ett stort intresse för bilar speciellt Volvo och äldre modeller. När Lukas var 13 år gammal dog hans pappa i cancer efter att sjukdomen upptäckts alldeles för sent. Det är något Lukas inte gillar att prata om än idag. Efter det förändrades mycket i hans liv. På grund av det som hände missade han väldigt mycket av sin skolgång och blev sjukskriven under en period. Hans mamma fanns inte riktigt där för honom och tvingade ofta iväg honom till skolan. Men Lukas gick många gånger hem utan att säga det till någon. Det gjorde att både skolan och hans mamma blev oroliga och han fick flera orosanmälningar mot sig. Ingen verkade riktigt förstå hur dåligt han mådde. När Lukas fyllde 19 år blev han utkastad hemifrån. Hans relation med sin mamma hade länge varit dålig och Lukas kände aldrig att hon tyckte om honom särskilt mycket. Utan utbildning och med dåliga betyg hade han svårt att hitta ett jobb. För att kunna tjäna pengar drogs han in i kriminaliteten. Han gjorde mindre jobb åt ett litet gäng och tjänade ungefär 2000 till 2500 kronor per jobb. En av personerna i gänget blev Lukas nära vän. Han kallades för Dragan eller iallafall var det vad alla kallade honom. Dragan såg att Lukas egentligen ville göra något bättre av sitt liv och hjälpte honom att få jobb på en pizzeria en bit från området där gänget höll till. Lukas försökte ta tag i sitt liv men det gick inte riktigt som han tänkt sig. Han hade svårt att hitta motivationen och fastnade ofta i gamla vanor. När Lukas fyllde 22 år hade han egentligen bara en riktig vän kvar och det var Dragan. Men efter ungefär ett halvår svek Dragan honom helt och försvann ur hans liv. Lukas kände sig ensamare än någonsin. Han tappade hoppet om framtiden och försökte ta sitt liv genom att ta en stor mängd tabletter. Han var nära att överdosa men som tur var hittade en man honom på gatan och ringde efter hjälp. Lukas överlevde men det var väldigt nära att det slutade annorlunda. Efter det fick han viss hjälp från staten och vården men Lukas tyckte aldrig att det var tillräckligt. Nu är Lukas 23 år gammal och försöker få fötterna på marken igen. Han bestämmer sig för att flytta till Univer staden för att vända blad och börja ett nytt kapitel i sitt liv. För första gången på länge känner han att det kanske finns en chans att bygga upp något bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Massvis av rolig rp och roliga stunder samt rp med kvalite då jag har erfarenheter inom rp med mina totalt över 6 tusen timmar på spelet så vill jag påstå att jag är rutinerad samt en till anställd på något av serverns jobb

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? säg om jag spelar en dum kraktär kanske jag ska låta folk lura mig på saker ibland bara för rolig rp eller om jag är polis så kanske jag borde släppa en person lite med mening om jag har fångat han säg 10 gånger den här veckan bara för rolig rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Japp som tidigare var in en gång på servern och lagade en bil genom fusk meny vilket jag precis fick en unban för efter jag blev bannad av ac. Och jag lärde mig en del av det vilket ni vill om ni är intresserade utav det läsa vidare om i min unban överklagan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att du inte ska döda utan anledning Suntförnuft den viktigaste enligt mig och det är att du ska tänka och göra som du hade gjort irl och kanske tänka ett steg extra liksom är det här något som skulle kunna hända irl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? om det skulle vara relevant så ägde jag och min polare redms största svenska server det är typ som fivem fast till rdr2 så tänk fivem fast 200år sedan typ

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka