Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? theooo232
Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2026
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Eriksson, 23 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, hjälpsam, kort stubin
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Lukas Eriksson och är 23 år han har haft en tuff uppväkst och har ett stort intresse i bilar speciellt Volvos och lite gammlare modeller. När Lukas var 13år gammal så dog hans pappa av cancer som upptäcktes sent och han gillar inte att prata om det och på grund av det så missa han väldigt mycket av sin skolgång och vart sjukskriven. Hans mamma var inte där för han och tvingade iväg Lukas till skolan men han gick ofta hem utan att säga det till någon som gjorde att skolan och hans mamma vart oroliga till varför han gjorde det så han fick många sos anmälningar emot sig. Lukas fyller nu 19år och han blev ut kastad ur hemmet, han vart detta på grund av att hans mamma aldrig gillade Lukas så mycket så Lukas vart indragen till kriminaliteten utan att någon visste det men han behövde käna pengar på något sätt då han hoppa av gymnasiet och hade jätte dåliga betyg men han gjorde några små jobb åt ett litet kriminellt gäng där han käna 2-2.5 tusen pär jobb men en av dessa kriminella vart Lukas bra vän med han. Hanns namn var Dragan i alla fall var det vad man kalla honom men Dragan löste ett jobb till Lukas på en pizzeria en bit ifrån där hans kriminella gäng håller sig men Lukas ville ta tag i sig själv men det gick bara inte han är för lat. Lukas fyller nu 22 år men har bara en riktig vän och det är Dragan men ungefär efter ett halv år så hugger Dragan Lukas i ryggen och lämnar han helt själv. Lukas försöker ta livet av sig men han har det inte i sig så han tar massa olika piller och var nära på att överdosa men en man hitta han på gatan och ringde polisen som tur är så överlevde han men det var nära och han fick hjälp av staten men inte tillräckligt mycket nu är Lukas 23 och försöker få fötterna på marken igen och flyttar till Fjällen staden för att bläddra sida och fortsätta vidare med ett nytt kapitel!
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig RP som är rolig för alla. Jag kommer göra kreativa scenarion som alla tar del av.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att båda parterna har det rolig i ett scenario. Tex om man slåss ska man låta motparten få slå en också.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, fear rp. Jag hoppade ut och sköt en som riktade på mig och det var fel. Det lärde jag mig av.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming = Inte RPa på skador, PWG2 = Spela för makt och pengar, Cop bait = Få polisen att jaga dig med mening, Fear RP = Inte RPa rädd om någon tex skulle rikta vapen mot dig. Meta gaming = Använda information OOC ingame.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nix
Vad är ditt discord namn? theooo232
Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2026
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Eriksson, 23 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, hjälpsam, kort stubin
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Lukas Eriksson och är 23 år han har haft en tuff uppväkst och har ett stort intresse i bilar speciellt Volvos och lite gammlare modeller. När Lukas var 13år gammal så dog hans pappa av cancer som upptäcktes sent och han gillar inte att prata om det och på grund av det så missa han väldigt mycket av sin skolgång och vart sjukskriven. Hans mamma var inte där för han och tvingade iväg Lukas till skolan men han gick ofta hem utan att säga det till någon som gjorde att skolan och hans mamma vart oroliga till varför han gjorde det så han fick många sos anmälningar emot sig. Lukas fyller nu 19år och han blev ut kastad ur hemmet, han vart detta på grund av att hans mamma aldrig gillade Lukas så mycket så Lukas vart indragen till kriminaliteten utan att någon visste det men han behövde käna pengar på något sätt då han hoppa av gymnasiet och hade jätte dåliga betyg men han gjorde några små jobb åt ett litet kriminellt gäng där han käna 2-2.5 tusen pär jobb men en av dessa kriminella vart Lukas bra vän med han. Hanns namn var Dragan i alla fall var det vad man kalla honom men Dragan löste ett jobb till Lukas på en pizzeria en bit ifrån där hans kriminella gäng håller sig men Lukas ville ta tag i sig själv men det gick bara inte han är för lat. Lukas fyller nu 22 år men har bara en riktig vän och det är Dragan men ungefär efter ett halv år så hugger Dragan Lukas i ryggen och lämnar han helt själv. Lukas försöker ta livet av sig men han har det inte i sig så han tar massa olika piller och var nära på att överdosa men en man hitta han på gatan och ringde polisen som tur är så överlevde han men det var nära och han fick hjälp av staten men inte tillräckligt mycket nu är Lukas 23 och försöker få fötterna på marken igen och flyttar till Fjällen staden för att bläddra sida och fortsätta vidare med ett nytt kapitel!
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig RP som är rolig för alla. Jag kommer göra kreativa scenarion som alla tar del av.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att båda parterna har det rolig i ett scenario. Tex om man slåss ska man låta motparten få slå en också.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, fear rp. Jag hoppade ut och sköt en som riktade på mig och det var fel. Det lärde jag mig av.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming = Inte RPa på skador, PWG2 = Spela för makt och pengar, Cop bait = Få polisen att jaga dig med mening, Fear RP = Inte RPa rädd om någon tex skulle rikta vapen mot dig. Meta gaming = Använda information OOC ingame.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nix