Accepterad Zevqxz | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zevqxz

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Ditt discord namn: zevqxz.tm

Ditt Hex-ID: 1100001453e7022

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim samt medlem

Vem/vilka tog beslutet? hassan071001

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror det togs för att han ansåg att jag har gjort fel. Jag kan absolut hålla med honom till viss del. Han har rätt på sätt och vis. Men jag tycker inte likadant i sammanhanget.

Hur är beslutet felaktigt? Jag blev kidnappad från mitt gänghus när jag var afk. Jag var afk för att jag skulle fixa grejer hemma samt min dator. Det är en glitch för mig ibland som gör att varje gånga jag klickar på en knapp på musen så går jag ut ur fivem. Jag kom tillbaka sista 30 sekundrarna men jag kunde som sagt inte prata för jag har push to talk och knappen sitter på musen som jag använder för att prata. Efter det kollar jag i mitt inventory om de har tagit något och de hade dem. Men jag tänkte inte mer på det för jag var tvungen att quita för att få bort glitchen. Detta ansåg Hassan som clogg samt fearrp vilket jag kan förstå. Men från mitt perspektiv så var det inte så med tanke på glitchen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jwmizSx9wVtFVJF1g?invite=cr-MSxUd0ksMTc2OTQyMzY4LA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka