Nekad ZevenDot3 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZevenDot3

Mod
Personalmedlem
Mod
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
2,274
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ditt discordnamn: zevendot3

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 1998

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom jag själv anser mig som en mogen, bestämd och trevlig och har varit trainee för ca två års sedan Jag har varit MA ett fler tal gånger och senaste gången jag var det var nu i somras i ca 2 månader har jag för mig. Just nu har jag tid för att rpa och vara en aktiv medlem och känner att jag är redo att ta på mig en större uppgift än att bara ta medlemskap ansökningar som jag har gjort innan. Har fått extremt mycket beröm för mitt jobb jag har presterat för servens utveckling när jag har varit MA sedan tidigare. Tiden jag kan vara aktiv på server är lite när som helst.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker inte funkar så bra är att flera medlemmar och icke medlemmar kör alldeles för snabbt i stan samt bryter mot många olika regler vi använder oss av på servern och det jag kan göra för att minska detta är att speca, skriva till personerna som gör fel utan att behöva banna hela tiden och förklara hur dom kan göra saken bättre och förhoppningsvis lära sig av detta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Förklarade det ovan hur man kan försöka lösa problemet.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Skriva på ett professionellt sett till spelarna, inte visa man endast är staff för maktens skull, lyssna på båda sidorna av en historia, vara trevlig och bemöta personerna som man själv vill bli bemött t ex.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? När jag inte jobbar är jag bara på datorn eller mobilen och det är min balans mellan privat liv och staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Tror det är 3 år nu snart.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, varit Trainee och Ma innan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Krim då jag inte har lika mycket koll på det lika mycket som jag har med dom andra avdelningarna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka