Accepterad Zett0z | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zett0z

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199114226993/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Zett0z#0286

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en härlig person som gillar att köra runt på både motorcykel och bil. Jag är 24 år gammal och heter Erik larsson, min bakgrund är att jag är en gammal racerförare som krashade för 3 år sedan/1998 och sedan försökt komma tillbaka på bannan, jag är intresserad av bilar och motorcyklar och jag försöker jobba ihop lite pengar till min favorit bil som är en 2020 McLaren GT som jag tänker racea med. Mina känslor för bilar är starka då de mesta jag gör på dagarna är att köra runt, jag är även snäll och alltid trevlig så länge min omgivning är det. Jag är även en skyddsvakt som skyddar saras chef och tar hand om chefens kunder. uppdrag hjälper jag även till med som chefen ger ut.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill bli det så jag kan få bättre jobb och utveckla min RP till en ny nivå och hjälpa nya spelare från starten och göra servern bättre genom att bidra med hjälp till de flesta spelarna, jag vill också ha medlemskap så min shef kan befodra mig och ge mig en fast lön, och då kan jag även utveckla mitt skyddande genom att kunna skydda chefen på riktigt när jag kan få möjligheten att slå andra spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en server med många inne hela tiden och alla är pratar svenska. Jag har även sett på youtube när folk spelar på Unive servern.

Hur hittade du Unive? Den var högt upp på listan med många inne och med en svensk flagga och då valde jag att gå in på den, och medan jag var på loading screen såg jag discord länken som jag gick in på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål här på servern är att alla ska känna igen mig och veta vem jag är, jag ska även hjälpa till där jag kan och bidra med att göra servern bättre och göra min chef till en kändis på servern, så alla känenr igen han och sedan vill jag också kunna göra reklam för saras.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på unive är att jag ska kunna gå in på servern och även kanske styra ltie genom att bli en större roll t.ex som support eller admin och kanske börja med youtube och lära ut och visa hur kul det kan vara på unive när man kan reglerna och visar nya spelare hur man ska göra och ha kul utan att bli bannad.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag är inte aktiv på någon annan servern men eftersom alla mina medlemskap ansökningar blir nekade kanske jag börjar spela på någon annan server. Tack för du läste

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka